Gå til innhold

Bytte inn 3ds XL (Gamestop)?

Morendin123

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hmm rundt 700-1000,- vil jeg tro er en rimelig innbyttepris for deg, kommer ann på hvilken stand den er i ;)

endring:

selvfølgelig.. som nuker sier: "Du vil garantert få mer for den ved å selge privat kontra trade in på gamestop...." Hvis du ikke får over 600,- for den ville jeg ha solgt den privat :wee:

Endret av Kj3tll
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Du vil garantert få mer for den ved å selge privat kontra trade in på gamestop. Men skal du f.eks.ha et nytt spill og ikke bryr deg om tapet så er det bare tusle bort på gamestop, du vil få noe rundt 5-600kr tenker jeg. Det er bare å ringe de så får du svar med en gang.

Lenke til kommentar

De har en deal nå, bytte inn 3DS XL og få New 3DS XL for 1099,-

Spørsmålet da er får man gjøre system transfer til den nye først? Isåfall får man jo ikke gjort det i det hele tatt. Ganske dårlig deal, da.

Må jo bare gi bort alle spillene sine også. Eller formattere den først og miste alt man har kjøpt på eshop.

Lenke til kommentar

Spørsmålet da er får man gjøre system transfer til den nye først? Isåfall får man jo ikke gjort det i det hele tatt. Ganske dårlig deal, da.

Må jo bare gi bort alle spillene sine også. Eller formattere den først og miste alt man har kjøpt på eshop.

Mener og huske de lar det gjøre system transferen først. mener og huske naboen fikk lov til og ta med den nye hjem og så komme ned senere med den gamle når han byttet fra vanlige til 3DS XL

Lenke til kommentar

Har de fortsatt den kampanjen? Trodde den var over for en uke siden. Lurte litt på det selv, men oppdaget det for seint.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...