Javeljavel Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Javel, nå har jeg ventet på sesong 2 i 1/2 år, og jeg begynner å lure når i "¤##%&! TVN skal sende den??? Noen som har noen peiling. Med Sopranos sa de iallefall en ca dato (februar 04), men det var jo NRK. Uansett, noen flere smallville fans her?? Lenke til kommentar
Endre Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Foretrekker Lois and Clark jeg. Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Har aldri sett Smallville, men Kristin Kreuk er heit! Hu er i smallville ikke sant? Lenke til kommentar
Javeljavel Skrevet 5. november 2003 Forfatter Del Skrevet 5. november 2003 Jepp, Kristin er SWEEEET Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Har vurdert å begynne å se på det om det kommer på TVN igjen... Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 synnes hun ser ganske rar ut i ansiktet jeg... men da hun stilte opp i badedrakt i Smallville var hun skamdeilig! Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Nå skal jeg sette meg ned i godstolen, spise pizza og se på smallville Sesong 3 episode 6 :-) Lenke til kommentar
Javeljavel Skrevet 6. november 2003 Forfatter Del Skrevet 6. november 2003 Nå skal jeg sette meg ned i godstolen, spise pizza og se på smallville Sesong 3 episode 6 :-) Skulle ønske jeg kunne gjøre det samme *misunnelig* :grine: Lenke til kommentar
atticus Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Smallville fan her også. (Se sigg ..oOO) TVN begynner med episode 12 i sesong 2 nå til mandag 17/11. Bare å begynne å glede seg. Selv så jeg episode 7 igår (Sesong 3).. Det blir bare bedre og bedre egentlig. Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Bakgrunnen min: Kristin Kreuk Jeg ser at TVN har begynt å sende igjen, klokka 21.30 på mandager. Får ta en titt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå