Sprokket Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 Sitter og sikler litt her på alle 3, jeg er gått lei min gamle iPhone 4s som snart ikke har livets rett pga manglende batteritid. Og det er her jeg igjen skal skyte meg i foten. Ingen av telefonene jeg sikler etter får noe spesielt skryt pga. batteritid. Jeg ønsker meg en så "ren" Android som mulig. Derfor er kun Nexus og Moto på listen. Noen som har erfaring med en eller flere telefoner av typen Nexus 5, 6 og Moto x2?Eventuelt One Pluss One? Lenke til kommentar
xaco Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 nexus 5 sitt batteri er en spøk, men utenom det så er det en grei telefon. Skulle jeg kjøpt meg ny telefon i dag og bare hadde de å velge mellom, hadde det nok blitt en nexus 6. Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 Jeg hadde tatt denne. Deilig med noe ikke så mange andre har ;-). http://m.netonnet.no/art/mobil/motorola/telefoner/motorola-motox2ndgenbamboo/209615.6808/ Lenke til kommentar
Holmgren Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 Nexus 6 og Moto x2 er begge gode telefoner. Velg den som har en størrelse som passer deg best. Nexus 5 begynner å bli utdatert, og jeg ville holdt meg unna. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå