lysbringer Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 (endret) Hei folkes! Jeg finner ikke hvordan jeg skal verifisere bloggen min med tradedoubler!Kunne noen hjulpet meg? finner ikke hvordan jeeg finner kildekoden til bloggen min. Endret 27. februar 2015 av Nervøsjente Lenke til kommentar
Runar Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 Hvor langt i prosessen kommer du? Hvor stopper det opp? Får du noen (feil)melding? Hva er adressen til bloggen din? PS: Ikke spam, er du snill. Vent 24 timer før du dumper. Lenke til kommentar
lysbringer Skrevet 27. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2015 (endret) Hvor langt i prosessen kommer du? Hvor stopper det opp? Får du noen (feil)melding? Hva er adressen til bloggen din? PS: Ikke spam, er du snill. Vent 24 timer før du dumper. Jeg får ikke noe til. jeg suger nok til sånne ting. kunne du fortalt meg hvordan jeg utfører dette? bloggen min heter forresten: glaminspo.blogg.no Jeg vet ikke hvor jeg skal lime inn den teksten.. Endret 27. februar 2015 av Nervøsjente Lenke til kommentar
Runar Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 Jeg vet ikke hvordan man gjør det, for jeg vet ikke hva man skal gjøre. Kan du fortelle oss hva Tradedoubler vil du skal gjøre for å «verifisere» bloggen din? Hvis ikke får du sende en e-post til [email protected] og be de om hjelp. De vet nok hvor du skal lime inn teksten! Lenke til kommentar
lysbringer Skrevet 27. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2015 Jeg vet ikke hvordan man gjør det, for jeg vet ikke hva man skal gjøre. Kan du fortelle oss hva Tradedoubler vil du skal gjøre for å «verifisere» bloggen din? Hvis ikke får du sende en e-post til [email protected] og be de om hjelp. De vet nok hvor du skal lime i Takk for hjellpen, skal sende dem en mail Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå