Ayabara Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 Jeg har en Galaxy Tab Pro 8.4 med elendig wifi-ytelse som jeg forsøker å returnere. Flere med dette nettbrettet som har reagert på dette? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 Prøvd på andre nett? Kan være noe med din router, ikke alt som er 100% kompatibelt. Lenke til kommentar
Ayabara Skrevet 27. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2015 Forsøkt andre nett. Installert signalmåler-app og sjekket mot andre enheter. Virker som om støygulvet er 30 dBm høyere enn på de andre jeg har. Rootet uten at det hjalp. Fant en tråd på xda om elendig antennekonstruksjon. Lurer på om det gjelder alle eller bare noen enheter. Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 Har en Note 8 med samme problemet Min gamle S4 også sleit med WiFi her hjemme hos meg. Note 3 klarer seg bedre. Må være noe inkompatiblitet medllom Samsungs WiFikretser og mine Wifi routere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå