div_ Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 PLEASE har noen saves til dette spillet for PC....ca 40% inn i det?? måtte gjennoprette grunnet virus, og glemte å kopiere disse..har lett på hele internett..kan ikke finne noen..kanskje noen vet noen plasser, eller har selv? takk! Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 http://www.savegames.net/ <-- kansje de har der.. Lenke til kommentar
div_ Skrevet 6. november 2003 Forfatter Del Skrevet 6. november 2003 huff de hadde ikke..men takk for svar....noen som har game saves og vil unvære meg noen??? Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 jeg har savegames til hele spillet. jeg har runna det. Så inne imellom alle savegamene er det nok til den banen du vil ha. Det er alltid hyggelig og hjelpe. Lenke til kommentar
div_ Skrevet 9. november 2003 Forfatter Del Skrevet 9. november 2003 TAKK skrev en, eh 3 PM'er "gleder" meg til å fortsette spillet! PM= knappen ved siden av MSN knappen....har også msn..men der er bruker det samme som mail...står i pm'en (rettet nettop på den så jeg vet ikke om jeg er div_ der også...ingen tilgjengelige å sjekke det med) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå