Monica Jansen Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 Kan receiveren bli ødelagt av å ikke ha tillkoblet en subwoofer under bruk? Jeg har en pioneer som plutselig mistet lyd på en hdmi etter en fordi jeg endret volumet på den. Kan dette ha noe med at jeg ikke har subwoofer tilkoblet? Lenke til kommentar
Monica Jansen Skrevet 27. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2015 Den var på reperasjon og virker igjen, men jeg har ennå ikke subwoofer. Kan den da bli ødelagt igjen? Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 Nei, den kan ikke bli ødelagt. Jeg kjører 5.0-oppsett på min Yamaha. Automatikken i recieveren skjønner at det ikke er sub i systemet. Eneste du kanskje må gjøre er å endre litt på frekvens-fordelingen til høyttalerne, for noen har en lei tendens til å sende bass-signaler til sub... Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 28. februar 2015 Del Skrevet 28. februar 2015 Det vil ikke ha noe å si. Kjør romkorreksjonen, og sjekk etterpå at sub er satt av, og fronter er satt til large. Hvis ikke velg dette på dem etter at romkorreksjonen har kjørt. Da havner sub signalet i frontene. At HDMIen røk er nok bare tilfeldig. Slikt kan skje. Lenke til kommentar
Monica Jansen Skrevet 28. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2015 Ok.takk for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå