Svein Hansen Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 Markus Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 Jeg er ikke den rette til å kritisere portrettbilder, jeg er helt inkompetent på området, så ta dette med en klype salt er du snill Jeg likte ikke røyken som kommer inn på skyggesiden av ansiktet hans, og jeg synes også at det hele ble litt i grønneste laget? Er heller ikke sikker på hva jeg synes om skrukkene i t-skjorta, ser litt ut som han har hengt seg opp i noe bak. Ellers er det fin blikk-kontakt og fin glans i øyet. Diskre signatur også er et pluss. Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 Hehe - er det ikke bra at vi er forskjellige? Jeg synes alt Helene hang seg opp i var med å gjøre bildet til noe mer enn et kjedelig portrett ;-) Dette må vel være en du kjenner godt, Svein? Han virket så veldig avslappet og trygg i blikket! Lenke til kommentar
Svein Hansen Skrevet 6. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2015 Takk for tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg