eUnaas Skrevet 21. februar 2002 Del Skrevet 21. februar 2002 noen som har kjøpt plextor brenneren med 40x skrive hastighet? ...hvordan blir det med feilbrenningne?`40... det er fort! jeg har slitt med at jeg får mye feil med min 8 x brenner! ... Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 21. februar 2002 Del Skrevet 21. februar 2002 Den brennern..det er vel plextor..den har innebygd buffer på 4 mb eller 8mb som hindrer at noe skal gå galt Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 Quote: eunaas skrev (2002-02-21 21:07):noen som har kjøpt plextor brenneren med 40x skrive hastighet? ...hvordan blir det med feilbrenningne?`40... det er fort! jeg har slitt med at jeg får mye feil med min 8 x brenner!... Det er ny teknologi...men du må huske på at den vil ikke brenne 40x på hele plata heller. Lenke til kommentar
Ronnyb Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 Vist du får mye feil med en 8X brenner, da er det noe galt med den eller programvaren du bruker. Jeg har hatt 8x brenner i 2 år snart nå og den funker utmerket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå