bevernes Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Hei Tenker det å bygge strømskap, er det noen som er elektriker eller har veldig god peiling?Vil bygge strømskap som skal brukes til LAN og tenker det er en fantastisk bra innvestering som er flott å ha til fremtiden. Hva trenger jeg?? Hvor får jeg det? Hvordan bør det se ut?Skal nok bruke elektriker til å sette det sammen! Lenke til kommentar
War Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 (endret) Hadde lett gått å kjøpt ett Spørsmålet er hva skal du ha inn, hva kommer du til å ha tilgang til? 32A 3fas? x hvor mange osv. Endret 26. februar 2015 av War Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Er nok mykje bedre og kjøpe eit profesjonelt. Desse kan ein skaffe brukt til ein rimeleg pris, berre å tråle litt på finn og andre sider. Når me hadde lan fekk me låne gratis av Ramirent med kabler og alt som trengs. Om du skal kjøpe så har Elbjørn skap i forskjellige konfigurasjoner: http://www.elbjorn.com/no/produkter/str%C3%B8m/byggestromsentraler/undersentraler Lenke til kommentar
bevernes Skrevet 26. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2015 Er nok mykje bedre og kjøpe eit profesjonelt. Desse kan ein skaffe brukt til ein rimeleg pris, berre å tråle litt på finn og andre sider. Når me hadde lan fekk me låne gratis av Ramirent med kabler og alt som trengs. Om du skal kjøpe så har Elbjørn skap i forskjellige konfigurasjoner: http://www.elbjorn.com/no/produkter/str%C3%B8m/byggestromsentraler/undersentraler Er enig i at det er lettere, men jeg tenker 63 amper skap til 230v og du kan jo har mye flere kurser i skapene du bygger selv. Slepper å ha 1 skap per rad, men istedet 1skap til 3-5 rader alt etter skapet du bygger. Tenker jeg. Kan lett låne gratis skap, men for framtiden føler jeg at et skap bygd for lan med masse kurser og amper blir mye enklere å bruke Lenke til kommentar
bevernes Skrevet 26. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2015 Hadde lett gått å kjøpt ett Spørsmålet er hva skal du ha inn, hva kommer du til å ha tilgang til? 32A 3fas? x hvor mange osv. 3 skap med 63 amper er planen nå. 230v. Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Eg trur du får skap med 63A mating og 6*16A fordeling. Men klart, skal du ha meir en dette så trur eg du må til med litt custom greier Lenke til kommentar
Mato Skrevet 28. februar 2015 Del Skrevet 28. februar 2015 får vell skreddersydd disse skapene etter ønske , men et nytt skap koster en del lapper . det er nokk sikkert og mulig og kjøpe et brukt skap og legge inn de kursene du trenger i skapet og fjeren ting du ikke trenger http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=55456383 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå