Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Liverpool imponerer! Kunne godt ha ledet med et par mål herKunne like godt ha ligget under. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Uenig. City har ikke kommet med noe særlig. Et god sjanse annet enn målet. Liverpool har minst 3 enorme sjanser. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 City har vært minst like gode syns jeg. City er best på midtbanen. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 City har vært minst like gode syns jeg. City er best på midtbanen. Coutinho har vært forskjellen. City har egentlig ikke skapt en dritt utenom målet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Tar gjerne imot uavgjort her. Et godt utgangspunkt. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Liverpool imponerer! Kunne godt ha ledet med et par mål her HAdde Sturrdige spilt denne kampen hadde vi leda. Sist han spillte var han Liverpools desidert dårligste, så hvorfor det? Lenke til kommentar
toreae Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 City har vært minst like gode syns jeg. City er best på midtbanen. Coutinho har vært forskjellen. City har egentlig ikke skapt en dritt utenom målet. City har en i stolpen! Og vi trenger 2-3-4 gangere mere sjangser en city for å skåre. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 (endret) Liverpool imponerer! Kunne godt ha ledet med et par mål her HAdde Sturrdige spilt denne kampen hadde vi leda. Sist han spillte var han Liverpools desidert dårligste, så hvorfor det? Fordi han setter alltid ballen forran mål. Sturridge spilte dårlig mot Besiktas fordi laget spilt ellendig. Endret 1. mars 2015 av HArild Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Markovic ut om det blir sturridge eller balotelli inn er ikke så veldig viktig. Så lenge det er en av de og markovic går ut. Vil dog ha begge på banen iløpet av kampen Lenke til kommentar
toreae Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Snip.Takk Bare hyggelig. Hvordan har kvaliteten vært? Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Kunne fort vært flere mål ja, men han holder ikke en kamp så bedre og spare han til nærmere slutten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Fyfaen Snip.Takk Bare hyggelig. Hvordan har kvaliteten vært? Usikkert,hadde stream så fulgte den ut første omgang. Byttet nå i pausen. Ser lovende ut Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Ikke slipp inn flere nå! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Allen har klart seg mye bedre enn jeg fryktet på forhånd Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 To strake pasninger fra loven til en city spiller nå Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Allen har klart seg mye bedre enn jeg fryktet på forhåndLovren har vært akkurat som fryktet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Den så jeg nesten inn. Hatt en ren spiss der! Lenke til kommentar
oOF Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Allen har klart seg mye bedre enn jeg fryktet på forhånd Joe Allen er ikke en spiller jeg ser på som en vi trenger å beholde. Ser ikke for meg at han kommer til å dominere midten de neste 5 årene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Lallanas andre avblåste mål! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Allen har klart seg mye bedre enn jeg fryktet på forhånd Joe Allen er ikke en spiller jeg ser på som en vi trenger å beholde. Ser ikke for meg at han kommer til å dominere midten de neste 5 årene. Det skrev jeg da heller ingenting om.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå