JDMguy Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Skal ta teoriprøven i morgen! Føler meg litt usikker men har bestått de siste 15 gangene på teoritentamen.no. Det eneste jeg sliter med å forstå er vekt med bil og henger. Er det slik at man max kan kjøre med bil som veier 3500 kg og henger på 750 kg? Ellers noen andre tips? Lenke til kommentar
Bruus Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 Her er en link som kanskje kan være til hjelp http://www.vegvesen.no/Forerkort/Om+forerkort/Hva+har+jeg+lov+a+kjore/Personbil+%28klasse+B+og+B+96%29 Lenke til kommentar
Hvaheterdu Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 (endret) Det jeg gjorde var å lese boka 2 ganger. Skummet gjennom en gang og nøye en annen en. Etter det satt jeg de neste 2-3 dagene og bare gjorde masse teoriprøver på nettet. Bestod med 4 feil, er snakk om en 3 år siden jeg tok den, 4 i sommer. Ser at du skrev dette her igår, så antar at du har hatt teoriprøven nå. Hvordan gikk det? Med mindre den sier igår fordi klokka er over 00:00 Endret 27. februar 2015 av Hvaheterdu Lenke til kommentar
JDMguy Skrevet 27. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2015 Takk for tips! Lenke til kommentar
JDMguy Skrevet 27. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2015 Det jeg gjorde var å lese boka 2 ganger. Skummet gjennom en gang og nøye en annen en. Etter det satt jeg de neste 2-3 dagene og bare gjorde masse teoriprøver på nettet. Bestod med 4 feil, er snakk om en 3 år siden jeg tok den, 4 i sommer. Ser at du skrev dette her igår, så antar at du har hatt teoriprøven nå. Hvordan gikk det? Med mindre den sier igår fordi klokka er over 00:00 Takk for råd! Tar den i dag, om ca to timer! Kommer tilbake og sier hvordan det går. Lenke til kommentar
JDMguy Skrevet 27. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2015 Bestod! At det bare var en feil er jeg veldig fornøyd med! Det gjaldt regulering av trafikk. 3 Lenke til kommentar
JDMguy Skrevet 27. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2015 Tusen takk! Lenke til kommentar
Bruus Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 (endret) Gratulerer!! Nå gjenstår bare oppkjøring. Har du bestilt? Endret 27. februar 2015 av Bruus Lenke til kommentar
JDMguy Skrevet 27. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2015 Gratulerer!! Nå gjenstår bare oppkjøring. Har du bestilt? Tusen takk! Nei mangler fortsatt glattkjøring og langkjøring og noe mer. Lenke til kommentar
Jesper95 Skrevet 19. mars 2015 Del Skrevet 19. mars 2015 husker når jeg tok den, skummet gjennom hele boken i hele sommerferien. leste litt av og til. prøvde meg og bestod men gratulerer! Lenke til kommentar
JDMguy Skrevet 5. april 2015 Forfatter Del Skrevet 5. april 2015 husker når jeg tok den, skummet gjennom hele boken i hele sommerferien. leste litt av og til. prøvde meg og bestod men gratulerer! Takk for den du! Lenke til kommentar
JDMguy Skrevet 26. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2015 Å da var oppkjøringa bestått i tilleg! 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå