Gå til innhold

Teoriprøven i morgen!

JDMguy

Anbefalte innlegg

Skal ta teoriprøven i morgen! Føler meg litt usikker men har bestått de siste 15 gangene på teoritentamen.no.

Det eneste jeg sliter med å forstå er vekt med bil og henger. Er det slik at man max kan kjøre med bil som veier 3500 kg og henger på 750 kg?

Ellers noen andre tips? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det jeg gjorde var å lese boka 2 ganger. Skummet gjennom en gang og nøye en annen en. Etter det satt jeg de neste 2-3 dagene og bare gjorde masse teoriprøver på nettet. Bestod med 4 feil, er snakk om en 3 år siden jeg tok den, 4 i sommer.

Ser at du skrev dette her igår, så antar at du har hatt teoriprøven nå. Hvordan gikk det? :) Med mindre den sier igår fordi klokka er over 00:00

Endret av Hvaheterdu
Lenke til kommentar

Det jeg gjorde var å lese boka 2 ganger. Skummet gjennom en gang og nøye en annen en. Etter det satt jeg de neste 2-3 dagene og bare gjorde masse teoriprøver på nettet. Bestod med 4 feil, er snakk om en 3 år siden jeg tok den, 4 i sommer.

Ser at du skrev dette her igår, så antar at du har hatt teoriprøven nå. Hvordan gikk det? :) Med mindre den sier igår fordi klokka er over 00:00

Takk for råd!

Tar den i dag, om ca to timer! Kommer tilbake og sier hvordan det går. :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...