Gå til innhold

Installasjon av Microsoft Journal Viewer startes

KriB

Anbefalte innlegg

Dette skjer kun når min samboer er logget på som bruker, ikke når jeg er logget på selv.

Man dobbelklikker på en pdf-fil og med en gang starter installajonsveiviseren for installasjon av Microsoft Journal Viewer og stopper når den spør etter installasjons-cden for den har jeg (selvfølgelig) ikke. Pdf-filer er assosiert med Acrobat Reader i Windows og alt virket fint inntil jeg installerte Reader 6.0.

Noen som har vært borte i dette? (Dama er pissed) Hun får ikke sett på kontoutskriftene sine...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror jeg har prøvd alt... Selv om jeg kun prøver å starte programmet uten å kjøre en fil vil den absolutt kjøre den f**** installasjonen. En lille bug i kommunikasjonen Windows/Acrobat Reader tror nå jeg.

Løsning: Avinstallerte 6.0, fant 5.0 på platen til ett av de gamle spillene mine og la inn det.

Resultat: Alt fungerer knirkefritt!

Lenke til kommentar

nå har jeg ikke vært borti dette problemet så veldig mye, men hører ikke dette programmet til office oppdateringene da? eller er jeg på jordet her? selv har jeg ikke installert dette styret her for jeg installerer da vel ikke ting jeg ikke trenger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...