GeneralZod Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Hei. Skiftet bank for 2 år siden, å fikk brev fra min forige bank om at ikke var kunde der lenger for ett år siden. Problemet nå er at jeg har begynt å spare en del, og trodde den gamle banken hadde overført BSU kontoen min til den nye når de "sa meg opp" som kunde, men det hadde dem ikke gjort. Så skal sende ett brev i morgen å be dem overføre BSU kontoen til min nye bank, men det jeg nå er redd for er at dem avsluttet BSU(kan kun opprette BSU konto en gang) når de sa meg opp som kunde. Kan dem ha gjort det? Noen andre som har vært borti noe lignende før? På forhånd takk for svar! Lenke til kommentar
Zash Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 Tror nok ikke det skal vaere noe problem! Regner ikke med at du har faatt alle pengene som opprinnelig var paa BSU-kontoen din inn paa en annen konto? Gi gjerne tilbakemelding om hvordan det gaar! Lenke til kommentar
GeneralZod Skrevet 27. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2015 Tror nok ikke det skal vaere noe problem! Regner ikke med at du har faatt alle pengene som opprinnelig var paa BSU-kontoen din inn paa en annen konto? Gi gjerne tilbakemelding om hvordan det gaar! Banken min ordnet det idag, så nå er kontoen oppe og går som normalt! Hadde visst vært min forige bank som ikke hadde videresendt dokumenter om BSU kontoen min til Skandiabanken! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå