Prekvi Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Hei jeg har nettopp kjøpt meg en audi a6 og har fått lakk skader og en bulk i venstre hjulbue. Jeg har lest litt om slike skader, der prisen hadde vært 40tusen kr, det er halve bilen og det er jeg ikke villig til å betale. Så jeg lurte på om noen har en tanke på hva jeg må betale? Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Bra bilde ... Du kan jo sjekke ut: http://www.skadevekk.no/ 1 Lenke til kommentar
Prekvi Skrevet 26. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2015 enig at bilde ikke er i det beste laget, men har ikke et bra kamera tilgjengelig Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Tror ikke dette er så dyrt.. ny forskjerm lakkert i bilens farge.. <15k Lenke til kommentar
kremt Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Tror ikke dette er så dyrt.. ny forskjerm lakkert i bilens farge.. <15k Vel, det er jo endel. Ring rundt til høggere og si du er ute etter forskjerm i den fargen du har. Så bytter du den selv, slipper du unna med 1-2 tusen. Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Klart det er en del.. men billigere lakkskade enn på en forskjem kan man ikke få. På de fleste biler er støtfangeren tilogmed dyrere. Kanskje på drivstofflokket Lenke til kommentar
Prekvi Skrevet 26. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2015 Så du trur jeg må ut med opptil 15k på et verksted? Jeg regner med denne skaden er for stor for *smart repair* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå