merterje Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Jeg har brukt Firefox i årevis, og er fornøyd med den. Liker ikke Internet Explorer. Men jeg tenkte å installere Opera. Grunn er at jeg på et par nettsider/oppgaver opplever at det står : kan ikke brukes i Firefox og Chrome. Den under her er vel den rette og nyeste versjon ? Noen med erfaring med Opera ? http://www.opera.com/no Lenke til kommentar
ulle1040 Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 (endret) Brukt opera i mange år uten store problemer. Tyr til Chrome eller IE hvis det er noen problemer(opplever dette sjeldnere og sjeldnere). Har den siste tiden brukt Opera Next, dette er en salgs "beta" og kan være ustabil. Selv aldri opplevd noe ustabilitet med det. Anbefaler Opera! http://www.opera.com/next for Opera Next Endret 26. februar 2015 av ulle1040 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Opera har gått mer og mer vekk i fra seg selv, nå er det nesten bare en chrome-kopi, så jeg ser ikke helt at du har noen grunn til å bytte. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Opera har gått mer og mer vekk i fra seg selv, nå er det nesten bare en chrome-kopi, så jeg ser ikke helt at du har noen grunn til å bytte. Enig. Opera var mye mer aktuelt for type 10 år siden. Lenke til kommentar
helsten2 Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Opera er ute, nå er det Vivaldi som gjelder Lenke til kommentar
*F* Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Vivaldi ovserverer jeg nøye, men fremdeles altfor tregt 1 Lenke til kommentar
merterje Skrevet 26. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2015 jeg har lest på nettet at Opera skal være den raskeste nettleseren, men jeg har ikke brukt den ennå, men vurderer den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå