Invoces Skrevet 11. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2015 Der gikk det, på hdmi porten. Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 ^^ Har du byttet source manuelt? En venn av meg var vant til mac og hadde samme prob. Det viste seg at han hadde glemt og skru på selve pcen for han var ikke vant til den knappen Lenke til kommentar
Invoces Skrevet 11. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2015 Morsomt. PCn var skrudd på ja. Anyways, da har jeg kommet meg inn i windows, putter evga cdn inn i det eksterne cd drevet, som er koblet til i usbn bak på pcn. Trykker install på første del, den jobber litt i noen minutter, så roter frem og tilbake i noen minutter, antar den kalibrerer, men så stopper det opp. Så skjer det ingenting i 5 min. Var inne i windows men ingen program er oppe annet enn på verktøylinjen. Ingenting lar seg klikke på. Jeg restarter pcn. Lenke til kommentar
Invoces Skrevet 11. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2015 Nå ser det slikt ut og jeg kommer ikke videre. Dette kommer etter windowslogon. Lenke til kommentar
Invoces Skrevet 11. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2015 Ser musa når jeg veiver med den, til info. Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 ^^ Prøv innstaøer på nytt, og pass på å ha riktig hardisk som boot drive 2 under innstallasjonen og dvd rw so. 1 Lenke til kommentar
Invoces Skrevet 11. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2015 Men jeg kommer jo ikke inn, alt er lilla Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Men jeg kommer jo ikke inn, alt er lillaIkke i bios en gang? Lenke til kommentar
Winnetou2012 Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Du kan prøve å ta ut BIOS batteriet på HK. Skru av PCen. Koble fra strøm. Trykk power-knappen så PSUen er tom. Ta ut batteriet på HK og vent litt for sikkerhets skyld. Putt tilbake batteriet og kryss fingrene Lenke til kommentar
KimL Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 (endret) Her: Windows key + Shift + Left key (or right key) if you only have 2 monitors it won't matter thou. If you have 3 or 4, then it will move the active window to the left (or right window) switcher du mellom inputene dine, håper det hjelper. eller så bytter du input kabel til det funker. it happens sometimes Endret 11. mars 2015 av KimL Lenke til kommentar
KimL Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Det er windows som har stilt seg inn til at flere skjermer er tilkoblet i side-by-side og du ser en blank skjerm (blankt skrivebord) det egentlige skriveborde du skulle ha sett er satt til en annen skjerm(input). Det bugger seg i windows installasjonen en plass Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Jepp. Prøv windowstast + p for å se om den finner kun den ene skjermen Lenke til kommentar
Invoces Skrevet 12. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2015 Har kun 1 skjerm koblet til, aldri hatt flere. Forsøkt både det KimL og xClaymanx foreslår uten hell. Lenke til kommentar
Invoces Skrevet 12. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2015 (endret) Ok, fikk installert windows på nytt nå, får installert driverne til hk helt fint. Så er det inn med evga cdn, installere drivere, video mener jeg den første var. Da skjer det samme som sist. Så trykker jeg windows+shift+pil, da kommer musa frem, jeg er i startmenyen og kan velge saker, trykker på min datamaskin, nei, kommer tilbake til skrivebordet igjen.. Iconene til evga ligger på skrivebordet og jeg kan se en miniversjon når jeg drar musa over, men eneste option der er "lukk". Gikk inn på enheter, der står skjermen oppført to ganger, pustet dypt inn og fjernet en, ingenting skjedde. Etter mye herk kommer jeg tilbake til evga menyen, men hva hjelper det, noe er galt. Får jo ikke tabbet inn på program, må først museklikke på iconet på skrivebordslinja, så windowsknapp+shift+pil Prøve å få lastet drivere ned fra internet & legge inn? - og er redd det blir lillaskjerm igjen om jeg rebooter Endret 12. mars 2015 av Invoces Lenke til kommentar
Invoces Skrevet 12. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2015 (endret) jepp det ble lilla. - Vil bare minne om at jeg startet denne tråden med å spørre om tips til ferdigbygget, så skrev at jeg var en komplett idiot, før jeg til slutt ble overtalt og kjøpte dette byggselv settet.. Beklager om det er håpløst mange spørsmål fra meg. (og at dette helt sikkert nå er fullstendig feil tråd å stille de i..) - Forsøker nå å installere oppdaterte drivere som er lastet ned. (har formattert og installert windows & drivere til hk igjen) Endret 12. mars 2015 av Invoces Lenke til kommentar
Invoces Skrevet 12. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2015 (endret) "NVIDIA Installer cannot continue Denne grafikkdriveren finner ikke kompatibel grafikkmaskinvare" - dette kommer opp både når jeg går via nvidia på pcn og når jeg laster ned og forsøker å oppdatere fra driverfilen. what to do.. Endret 12. mars 2015 av Invoces Lenke til kommentar
Invoces Skrevet 12. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2015 Mens jeg ventet på tips forsøkte jeg meg på å oppdatere windows, det går fint, helt til den ber om omstart, da kommer jeg inn i.. lillaskjerm.. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Tips: Koble tv'en til. Det er snakk om at maskinen din på en merkelig måte oppdager to skjermer. Alternativ skjerm gir alltid et lilla vindu. Alternativt kan du skrive inn passord som du oppgav under installasjonen. Trykk en tast for å få opp passordvinduet når du booter maskinen på andreskjerm. Trykk enter for å logge deg inn i windows. Trykk så windowstast + p for å velge duplicate displays, 3 trykk skal være nok om de står til extend (utvid) Lenke til kommentar
Invoces Skrevet 12. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2015 Tips: Koble tv'en til. Det er snakk om at maskinen din på en merkelig måte oppdager to skjermer. Alternativ skjerm gir alltid et lilla vindu. Alternativt kan du skrive inn passord som du oppgav under installasjonen. Trykk en tast for å få opp passordvinduet når du booter maskinen på andreskjerm. Trykk enter for å logge deg inn i windows. Trykk så windowstast + p for å velge duplicate displays, 3 trykk skal være nok om de står til extend (utvid) Formatterer jeg så blir den borte. Men jeg får ikke installert videodriverne;"NVIDIA Installer cannot continue Denne grafikkdriveren finner ikke kompatibel grafikkmaskinvare" Antar noe av problemet ligger her? Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Hmm. Og du laster ned denne driveren? Å installere den EVGA programvaren skal normaltvis ikke være nødvendig. Om det er dette som skaper problemer gjør du ikke det. Har du deaktivert integrert grafikk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå