Torstein Norum Bugge Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Promovideoer av den endelige telefonen har lekket.Dette er HTC One M9 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Siden ingen lager mindre piksler enn 1,1 mikrometer ennå så må 20 Mp bety minst 1/2,3" sensor, samme størrelse som i Sonys Xperia Z1/Z2/Z3. Håper de klarer å skvise ut litt bedre bildekvalitet enn Sony gjør og levere bildene i DNG råformat. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Synd at fronten fortsatt er såpass ineffektiv.. Først en leppe med høyttaler, så en leppe med HTC-logo og deretter skjermtaster? Ikke bare blir det utrolig lite effektiv bruk av arealet, men det skaper også asymmetri som er veldig synd på en telefon som fokuserer såpass på design. Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Siden ingen lager mindre piksler enn 1,1 mikrometer ennå så må 20 Mp bety minst 1/2,3" sensor, samme størrelse som i Sonys Xperia Z1/Z2/Z3. Håper de klarer å skvise ut litt bedre bildekvalitet enn Sony gjør og levere bildene i DNG råformat. Hvis ryktene fra i fjor stemmer er det en Sony sensor, om ikke den samme som er i Z1/Z2/Z3 (Sonys Exmor RS IMX220), så er det en veldig lignende. Det er dog nylig kommet noe informasjon om at HTC heller tar i bruk Toshiba T4KA7. 20 MP, 1/2.4" og 5384*3752. Skal tydeligvis også klare 22fps med videoopptak ved denne oppløsningen også. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Ingen støv og vanntettning på denne? Kunne vært en veldig aktuell telefon for meg men etter å ha eid Samsung S4 Active og nå Sony Xperia Z2 tror jeg det kan bli vanskelig for meg å gå tilbake til en telefon jeg må ta hensyn til støv og vann igjen. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Toshiba T4KA7 ser helt ok ut. Det er mye nyttig man kan få ut av 22 fps i full oppløsning og 90 fps med FullHD. Det står riktignok ikke noe om 4K, men jeg tipper det stopper på 30-45 fps. Ser også ut til at det er gode muligheter for stabilisering og digital zoom under videoopptak. Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 Litt skuffende rent utseendemessig, men overlever vel. Synes fortsatt M7 er den som ser best ut i serien. Også skuffende at den ikke er vanntett, men nå spørs det hvor stor nytteverdi dette egentlig har for mitt bruksområde. Greit å kunne ha med Z2en på badet uten å tenke noe særlig over fukt. Lenke til kommentar
Simminator Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 Denne rekker nok å bli utdatert til neste gang jeg skal skifte ut mobilen, men hvis de lanserer neste model til samme til tid neste år og de fortsetter den gode utviklingen, så hopper jeg rett tilbake på HTC toget igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg