Gå til innhold

VM i skiskyting 2015 - Kontiolahti

Tunky

Anbefalte innlegg

Program

5. mars 18.15 2 × 6 km + 2 × 7,5 km mix-stafett, kvinner og menn

7. mars 14.00 10 km sprint, menn

7. mars 17.30 7,5 km sprint, kvinner

8. mars 14.15 12,5 km jaktstart, menn

8. mars 17.00 10 km jaktstart, kvinner

11. mars 18.15 15 km normaldistanse, kvinner

12. mars 18.15 20 km normaldistanse, menn

13. mars 18.15 4 × 6 km stafett, kvinner

14. mars 17.30 4 × 7,5 km stafett, menn

15. mars 14.30 12,5 km fellesstart kvinner

15. mars 17.15 15 km fellesstart menn

Det begynner å nærme seg VM i skiskyting, så jeg tenkte jeg kunne opprette en egen tråd

Lagene:

Herrer: Tarjei Bø, Johannes T. Bø, Ole Einar Bjørndalen, Emil Hegle Svendsen, Lars Helge Birkeland, Henrik L'Abée-Lund

Kvinner: Tiril Eckhoff, Fanny Welle-Strand Horn, Marte Olsbu, Elise Ringen, Synnøve Solemdal

Endret av Knewt
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Darja Vladimirovna Domratsjeva blir vel en hard nøtt.

Jeg tror vi kommer til å få en nedtur i forhold til tidligere VM i skiskyting.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Ole Enar Bjørndalen, ett år eldre og Tarjei Bø ute av form på grunn av tidligere sykdom? Jeg er skeptisk. Håper dog på positive overraskelser.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Heia Johanes T Bø

Han kan like godt bli nummer 40 som nummer 1. Greier han å ha kontroll på nervene på standplass, er han mer enn god nok i sporet til å vinne. Emil Hegle Svendsen er vel mer stabil selv om han for en gangs skyld kollapset på stafetten i Sotsji.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Håper at Bjørndalen har truffet med formen denne gangen også! Ellers så er det lenge siden jeg hadde så lave forventninger før et mesterskap i skiskyting.

Da må han skyte som på sitt beste. Han var som regel rå på siste stående i sine glansdager.

Han kan vinne med fullt hus på skytingen men da bør han ikke ha noen av de yngre som er raskere inn på oppløpet. Dårlig vær er kanskje en fordel for Bjørndalen med hans rutine.

Lenke til kommentar

Tviler på at det blir særlige med medaljer. Skiskytting dennes sesongen har vært et sorgens kapittel. Hagle startet vel bra men så har det bare gått nedover.

Regner med at Fourcade tar storeslem med 5 medaljer (i mix så har vel ikke Frankrike særlige med muligheter eller?)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Tviler på at det blir særlige med medaljer. Skiskytting dennes sesongen har vært et sorgens kapittel. Hagle startet vel bra men så har det bare gått nedover.

Ja muligens skulle norske skiskyttere skutt med hagle :omg:

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...