Gå til innhold

Erfaring med disse? Hello/Telipoli?

Gjest medlem-169651

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-169651

Ser meg nødt til å bytte abonnement da Tele2 ikke har halvveis brukbar dekning der jeg bor. Må over til noe som bruker Telenors nett.

Ser på abonnement som f.eks Talkmore Fritt 5000 til 299 kr - 2 mnd da jeg kan la meg verve.

Eller

Hello Elsk med 5 GB for 269 kr mnd

eller

Telipoli Fri bruk 3 GB til 245 kr i mnd.

For meg er ikke hastighet så viktig, så lenge det går fort nok til at jeg kan se VM-stafetten i NRK appen. Det fikk jeg ikke til med Tele2 idag og de påstår det er pga at de har svenske simkort. Hva vet jeg? Jeg synes bare det er helt tragisk.

Vil ha mest mulig data med telenordekning til lavest mulig pris.

Har jeg ramset opp de 3 beste eller finnes det andre jeg bør se på?

Og er det noen som har erfaring med Telipoli og Hello? De er helt ukjente for meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var innom Telipol et par perioder inntil jeg jumpa på Tele2 sitt XL til 199,-, kanskje det samme du har? Telipol fungerte utmerket, men var ikke storforbruker av data.

Samboer har hatt Hello i ca 3 mnd nå, fungerer utmerket med tanke på telefoni og meldinger.

Hun bruker imidlertid ikke data.

Tester selv ut Chili (chilimobil.no) nå, med kontantkort.

6MB 4G-hastighet er stort sett kjapt nok for min bruk.

Og de har et abonnement til 298,- som inkluderer 8GB data.

Kan virke som det passer deg bra?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Skal titte litt på det. Har som du nevner 199 kr for 6 GB hos Tele2, men det hjelper jo så lite når jeg ikke får brukt det der jeg er.

6 GB er egentlig overkill, for jeg jeg bruker sjelden mer enn 1 GB, men det er så greit å ha en grense jeg ikke trenger å bekymre meg for.

Tror vel jeg muligens går for Talkmore, for da får jeg 2 mnd gratis dersom jeg lar meg verve.

Lenke til kommentar

Skal titte litt på det. Har som du nevner 199 kr for 6 GB hos Tele2, men det hjelper jo så lite når jeg ikke får brukt det der jeg er.

6 GB er egentlig overkill, for jeg jeg bruker sjelden mer enn 1 GB, men det er så greit å ha en grense jeg ikke trenger å bekymre meg for.

Tror vel jeg muligens går for Talkmore, for da får jeg 2 mnd gratis dersom jeg lar meg verve.

Trenger du verving, så send en PM :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...