kremt Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 Personlig mener jeg at GTA 4 og 5 ikke når San Andreas opp til tærne engang. ...som igjen er langt bak Vice City. Det var et mesterverk. Punktum. Stemning. Historie. Atmosfære. Så mye riktig i ett spill. GTA V og alle andre fremtidige utgivelser når nok ikke opp til vernetåa engang på denne. de første spillene var en katastrofe sammenlignet med den "nye retninger". Hadde de fortsatt slik de begynte hadde serien vært død for "hundrevis av år" siden. Dette vitner bare om historieløshet. Har spilt alle i serien helt siden første versjon spilt på Pentium 90 og 14" crt. Den svakeste syns jeg kanskje var 3 selv om den var første i "3D" view. Husk at alle spill må ses i sammenheng med hva annet som finnes på markedet i tidsperioden. Nå er det mange konkurrenter og slettes ikke unikt spill på noen måte. De første titlene var sjokkerende brutale. Før Vice City ble utgitt måtte Rockstar fjerne busser og unger som de hadde tenkt å ha med i spillet. Dette pga store presseoppslag før lansering. Nå hører man om et spill som skal komme om 4 år og etter 12 utsettelser så kommer det en bugfest av en møkkaport til blodpris. GTA har blitt som COD, totalt konsollifisert. Trist, men sant. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 Dette vitner bare om historieløshet. Har spilt alle i serien helt siden første versjon spilt på Pentium 90 og 14" crt. Den svakeste syns jeg kanskje var 3 selv om den var første i "3D" view. Husk at alle spill må ses i sammenheng med hva annet som finnes på markedet i tidsperioden. Nå er det mange konkurrenter og slettes ikke unikt spill på noen måte. De første titlene var sjokkerende brutale. Før Vice City ble utgitt måtte Rockstar fjerne busser og unger som de hadde tenkt å ha med i spillet. Dette pga store presseoppslag før lansering. Nå hører man om et spill som skal komme om 4 år og etter 12 utsettelser så kommer det en bugfest av en møkkaport til blodpris. GTA har blitt som COD, totalt konsollifisert. Trist, men sant. Det handler ikke om å være mest mulig brutal, eller å ha mest mulig vold. Om man ikke får det inn i en spillbar setting er det fullstendig verdiløst. GTA 1 & 2 var på det beste lett underholdende men det var ikke før i GTA 3 man fikk det hele til å bli virkelig spillbart og få det inn i noe som appellerte til noen andre enn spesielt interesserte. At det hele har utviklet seg til en "bugfest" er en annen diskusjon, men med tanke på den enorme kompleksiteten dagens GTA har i forhold til det ytterst simple GTA1/2, så er det til en viss grad forståelig. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 28. februar 2015 Del Skrevet 28. februar 2015 Ville heller hatt en veldig spillbar tittel med GOD historie enn dårlig spillbarhet og den vanlige, ræva historien. GOD historie i spill er nok dessverre historie ser det ut til ut fra dagens titler å dømme. Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 28. februar 2015 Del Skrevet 28. februar 2015 Syns personlig at GTA5 er ett mesterverk av ett spill. Åpen sandkasse som er digg å utforske. Fysikk som faktisk har følelse for seg iforhold til f.eks Saints Row serien som har mye å lære på den avdelingen. Det er også en grunn til at jeg aldri kan gå tilbake til GTA: San Andreas. Fysikk eksisterer ikke, grafikken er såvidt akseptabel på en PSP. Historien er middelmådig og figurene er irriterende karikaturer. GTA5 forteller en Hollywood-stil historie som fra start til slutt er spennende, over-the-top og dritartig. Har selv rundet spillet først på Xbox 360 og så på Xbox One og JA, jeg blir å runne det igjen på PC. Online delen av spillet synes jeg også er kjempegøy. Du har ett digert område hvor du og en haug med venner kan drive å kødde og bryte loven som det selv passer dere. Hva mer kan man egentlig ønske seg. Heist's kanskje ? Ikke vits å surmule, det kommer, det kommer ! Allerede da GTA5 kom ut var det dritbra. Siden da så har Rockstar kommer ut med ett halvt dusin med gratise pakker til GTA5 med både biler, våpen og klær ? Hvor mange andre selskap ville gjordt akkurat det samme istedetfor å sette det ut som kjøpbar DLC ? Om du selv mangler penger til å kjøpe nye spill så ta gjerne å få refundert pengene for GTA5 på PC om det ikke er mye styr, kjøp noe annet å spille imellomtiden så kjøper du GTA5 når det da kommer ut. Selv så pre-order jeg tidligst spill 4-5 dager før det kommer ut bare så jeg får mulighet for å forhåndslaste spillet før det kommer ut slik at jeg er klar til å spille det når det kommer ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå