MrCusNT Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Hei. Jeg fikk sjokk i går etter at rockstar kom med enda en utsettelse på GTA V PC. Nå lurer jeg på om jeg skal refundere å kjøpe et annet spill. Men hvilket spill ute nå kan vre bedre en GTA? Jeg har planlagt å kjøpe GTA V senere, men når det tar så lang tid så er det ikke noe vits for meg å vente så lenge. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 er ikke den nyeste utsettelsen bare 14 dager da? skjønner jo at det er surt, men det virker som om mange klager og furter mye mer nå enn da de utsatte det i to mnder forrige gang. vær heller glad for at de bruker mer tid på spillet slik at det funker dag 1. vi har hatt nok utgivelser de siste åra som det fort har tatt flere dager med patching føre det har funka som det skal. det er mye mer kjlpt enn 14 dager utsettelse om du spør meg. 3 Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Ja, du bør refundere spillet, og det finnes selvsagt mange spill der ute som er bedre enn GTA5, men om du forhåndsbestilte det i første omgang, så spørs det om du er enig med meg. Eneste forslaget jeg har, om jeg prøver å sette meg i dine sko, og du vil ha et tilsvarende spill, er Mafia 1, men det er jo omtrent umulig å få tak i lenger. Ser de selger det gjennom Amazon, om noen sender til Norge. http://www.amazon.co.uk/Take-2-Mafia-PC/dp/B00005NCEY/ref=sr_1_1?s=videogames&ie=UTF8&qid=1424964383&sr=1-1&keywords=mafia+pc http://www.amazon.co.uk/Sold-Out-Software-Mafia-PC/dp/B000J37VAK/ref=sr_1_2?s=videogames&ie=UTF8&qid=1424964383&sr=1-2&keywords=mafia+pc Mafia 2 og Sleeping Dogs er vel også okayish..... selv om ingen når Mafia 1 opp til knærne engang. De finnes begge på Steam. http://store.steampowered.com/app/307690/ http://store.steampowered.com/app/50460/ Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Sleeping Dogs "okayish"? Seriøst? Personlig mener jeg det er et av de beste sandkassespillene noensinne. Faktisk langt bedre enn GTA. Mulig det bare er settingen (Hong Kong), men det var et friskt pust i en ellers utvannet sjanger for min del. Men nå begynner det jo å bli en del år gammelt. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Sleeping Dogs er jo et knall bra spill synes nå jeg. Må kanskje plukke det frem igjen Lenke til kommentar
MrCusNT Skrevet 26. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2015 Jeg har faktisk Sleeping Dogs, men Mafia høres interessant ut. Er det mye å gjøre utenom story? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 (endret) uteom story er det veldig lite å gjøre egentlig. det kom et par dlc til mafia 2 da, men igjen det er jo story. men det er gode spill begge to, så er jo verdt å spille igjennom da Endret 26. februar 2015 av Spirre Lenke til kommentar
MrCusNT Skrevet 26. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2015 Hmm. Jeg har sett på trailers og det ser bra ut, men jeg liker spill som du kan gjøre en del utenom story. Jeg liker også gode online spill, og gode story spill som du kan spille gjennom mange ganger. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Er ingen spill som GTA V, du kan si det er mange sandkasse spill men når ikke GTA V til tærne engang. Rockstar revolusjonerte med GTA V, det er et teknologisk mesterverk av et spill. Inntil da ville jeg fått med meg Sleeping Dogs f.eks, eneste sandkasse spill jeg har likt utenom GTA. Mafia er også bra. Men alle disse er noe helt annet enn GTA V. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Du har ventet lenge nå, og du dauer vel neppe av å vente noen uker til? Kjøp deg heller ett spill i tillegg frem til GTA kommer, er jo gi-bort pris på PC-spill om dagen uansett, Lenke til kommentar
oOF Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Fikk du sjokk? Jeg dauer 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Hmm. Jeg har sett på trailers og det ser bra ut, men jeg liker spill som du kan gjøre en del utenom story. Jeg liker også gode online spill, og gode story spill som du kan spille gjennom mange ganger. Mafia-spillene er fullstendig lineære og fokuserer tungt på story og fine cutscenes. Ingenting å gjøre utenom hovedstoryen, bare en tom by. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 GTA V må oppleves.Det eksisterer alternativer, men ikke noe tilsvarende. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Er nok ikke noe spill som kommer i nærheten av GTA serien innenfor den sjangeren. Sleeping Dogs, som nevnt, var ganske artig men kan nok overhodet ikke måle seg mot GTA V. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Fatter ikke greia med GTA V jeg. Spilte gjennom historien en gang og var dritt lei spillet etter 20-25 timer. Har ikke spilt online, så jeg kan ikke si noe om det. Personlig mener jeg at GTA 4 og 5 ikke når San Andreas opp til tærne engang. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 (endret) Er ingen spill som GTA V, du kan si det er mange sandkasse spill men når ikke GTA V til tærne engang. Rockstar revolusjonerte med GTA V, det er et teknologisk mesterverk av et spill. Inntil da ville jeg fått med meg Sleeping Dogs f.eks, eneste sandkasse spill jeg har likt utenom GTA. Mafia er også bra. Men alle disse er noe helt annet enn GTA V. Øh... GTA V er meget bra på mange måter, men det gjør fint lite ingen andre spill har gjort før mange ganger. Det er tvers gjennom GTA på godt og vondt. Har du spilt de andre vet du nøyaktig hva du får. Legg til en rotete historie som ikke når de andre til knærne, så har du et middels GTA med enormt mye å gjøre. Er nok ikke noe spill som kommer i nærheten av GTA serien innenfor den sjangeren. Sleeping Dogs, som nevnt, var ganske artig men kan nok overhodet ikke måle seg mot GTA V. Det kommer ann på hvordan du ser det. Noen mener GTA var først, derfor vil det bestandig være best. Dette er samme grunn hvorfor noen sier Street Fighter alltid vil være det beste slossespillet (aner ikke om det var først, men det var det første som ble virkelig populært), og hvorfor Diablo alltid vil være det beste ARPGet og nekter å gi andre spill i samme sjanger en sjanse. Om man derimot våger å ta spill for det de er og gi nykommerne en sjanse, vil man nok fort finne mye snacks i samme sjanger som er bedre enn GTA på mange måter. Saint's Row 1 var en ren kopi av GTA: San Andreas, men personlig synes jeg det var langt bedre. SR2 var på mange måter enda bedre enn SR1. Derfor må man jo nesten nevne Saint's Row 4 også i anbefalinger. SR4 er rent tull fra start til slutt, og tar seg selv ikke akkurat seriøst. Men nettopp derfor er det så bra. Enten man elsker det eller hater det er det ikke til å komme utenom at det er rimelig unikt. Endret 27. februar 2015 av Schreiber Lenke til kommentar
Vice Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 At noe kom ut først er ingen grunn til at det alltid skal være best, men GTA er et av få spill som har greid å leve opp til hypen gang på gang. Finnes mange andre spill i den sjangeren som helt klart er verdt å spille men det blir liksom slik at GTA kommer først, og så kommer de andre diltende etter. SR4 var greit nok, men bare det at det gjorde mest mulig ut av å prøve og være morsomme eller "ikke ta seg selv på alvor" gjorde ikke selve spillet bra i seg selv. Under alt fjaset lå det en helt grei spillmekanikk, ikke noe mer. Nesten alle "minigames" i spilles var håpløse og bar nesten preg av desperasjon. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 Under alt fjaset lå det en helt grei spillmekanikk, ikke noe mer. Nesten alle "minigames" i spilles var håpløse og bar nesten preg av desperasjon. Det der kan man si om samtlige GTA-spill også. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 Under alt fjaset lå det en helt grei spillmekanikk, ikke noe mer. Nesten alle "minigames" i spilles var håpløse og bar nesten preg av desperasjon. Det der kan man si om samtlige GTA-spill også. Hadde neppe blitt så populært om så var tilfellet Husk også at GTA serien begynte på en helt annen måte og de første spillene var en katastrofe sammenlignet med den "nye retninger". Hadde de fortsatt slik de begynte hadde serien vært død for "hundrevis av år" siden. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 Under alt fjaset lå det en helt grei spillmekanikk, ikke noe mer. Nesten alle "minigames" i spilles var håpløse og bar nesten preg av desperasjon. Det der kan man si om samtlige GTA-spill også. Hadde neppe blitt så populært om så var tilfellet Husk også at GTA serien begynte på en helt annen måte og de første spillene var en katastrofe sammenlignet med den "nye retninger". Hadde de fortsatt slik de begynte hadde serien vært død for "hundrevis av år" siden. Nå har jeg ikke spilt GTA V enda, men kom igjen, se på dette AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå