Gå til innhold

Logitech Z-680

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan er det med kablene til høytallerene, er det vanlig høytaller kabel eller er det spesiell Logitech kabel? Ofte blir jo slike anlegg levert med altfor korte kabler??

Vanelige kabler, tynne og pinglette.

Kjøpte noen nye, samme type, skal ha surund i hele rommet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Ville selv ha gått for Altec ACS 641.. Ikke så kraftig.. 2x 6.5" 53W i subben ,men den subben er rask.. Gir virkelig god lyd iforhold til det trege 12" elementet som sitter i Z680

Der får en jo ikke med center, bare 4 satelitter. Siste jeg hørte enn anlegg hvor center høytalere ble simulert så var det ikke noe bra gjennomført.

Står at suben på det settet er 1 x basshøyttaler - 109 watt.

Frister mest med et promedia sett.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Hvordan er det med kablene til høytallerene, er det vanlig høytaller kabel eller er det spesiell Logitech kabel? Ofte blir jo slike anlegg levert med altfor korte kabler??

Vanelige kabler, tynne og pinglette.

Kjøpte noen nye, samme type, skal ha surund i hele rommet.

Åssen kabler er dette? Bilde?

Lenke til kommentar

Er selv eier av z-680 og må si meg meget godt fornøyd med anlegget. Det eneste minuset er som det har blitt nevnt tidligere en heller "slakk" subber. Nå må det for ALL del ikke forstås som at den er svak, for det er den absolutt ikke! Men den er lite definert og litt for "volumiøs" hvis det går ann å bruke det uttrykket. Angående skrangling bak i kassa har jeg ikke merket noe til det, men alt annet i stua står jo og danser, så det har kanskje blitt overdøvet av det. Høytaler kablene er for tynne som tidligere nevnt(har ikke bilde), og var også for korte til mitt bruk. Jeg koblet anlegget opp mot en PS2, en DVD spiller(til deg med lav lyd, husk at de fleste DVD spillerne har intern volum kontroll) samt TV'n.

Kjøpet var egentlig selvsagt for meg siden jeg ville ha et godt surround anlegg(det er jo THX sertifisert!), men hadde ikke råd til å sette min fot i HI-Fi klubben, + at dama ikke ville ha noen store kasser som tar opp plassen i vår lille stue. Jeg har montert høytalerne i tak og på vegger og det oppfyller begges krav til god lyd og "usynlig" lyd.

Anbefales på det varmeste altså, mye grom lyd for pengene synes nå jeg.

Lenke til kommentar
Ville selv ha gått for Altec ACS 641.. Ikke så kraftig.. 2x 6.5" 53W i subben ,men den subben er rask.. Gir virkelig god lyd iforhold til det trege 12" elementet som sitter i Z680

For å rette litt på deg, det er nok en 8" i subben...

Sitter nå på et LAN med desse høyttalerne. Kan love dere at de fyller opp gymsalen med lyd! Nå er det ikke noe godt Hi-Fi anlegg her, men jeg vil påstå at jeg spiller høyere enn alle andre her. Det som er her av høyttalere er 2 stk. Koda saker, 2x6.5" kanskje, jeg vet ikke.. Og en center med 2x6.5" + horn. Det er også 2 stk 8" eller 12" her.

Fikk admin på nakken når jeg satt volumet på 50% +- og spilte av One.. Han likte visst ikke lydnivået :roll:

Hjemme har naboene ringt til politiet for å få meg til å skru ned lyden.. :no::cry:

Har nettopp lydisolert rommet, men har ikke fått testet det helt enda..

Lenke til kommentar

Du som sa at MPX har en mye lavere pris:

Se litt bak prisen, der står det EKSL.mva.. MPX er sleipe slik :p

Har bestillte dette settet selv og håper at det skal gi meg en ny opplevelse..

Var en på et LAN for litt siden som satt med 4.1THX settet og det RYSTA ganske godt..synes det var god lyd også, så dette er vel ikke noe unntak.. Synes det er en bra pris med PL2 og etc!

Lenke til kommentar

Etter min mening er det 12" som gir best kompromiss mellom å gå dypt i bassn , og å kunne dunke kjapt og i takt med musikken , 15" blir for treg og 8" blir for stram.

Lenke til kommentar
Du som sa at MPX har en mye lavere pris:

Se litt bak prisen, der står det EKSL.mva.. MPX er sleipe slik :p

Har bestillte dette settet selv og håper at det skal gi meg en ny opplevelse..

Var en på et LAN for litt siden som satt med 4.1THX settet og det RYSTA ganske godt..synes det var god lyd også, så dette er vel ikke noe unntak.. Synes det er en bra pris med PL2 og etc!

Jeg var SÅ nær til å bestille da jeg så den prisen på linken!

Gleden varte ikke lenge :(

Lenke til kommentar

Jeg har Z-680 og jeg må si at jeg er fornøyd med dette settet!

Det eneste minuset som jeg kan se er at bassen rett og slett blir for kraftig noen ganger :-)

Jeg har satt subwoofer volumet på 1 over 0 altså noe sånt som -|----------

:) Men allikevel blir den for kraftig på noen sanger. Da kan det hjelpe å sette den på PL2 Music mode.

Anlegget spiller sinnsykt høyt, uten å vrenge seg noe som er et pluss hvis det er party party! ;)

Det er en ting jeg lurer på. Er det mulig å koble dette anlegget til en gammel TV, som bare har en scart inngang?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...