Gå til innhold

Logitech Z-680

Anbefalte innlegg

Nå har jeg bestemt meg for å gi ****** i å kjøpe ordenlig annlegg og kjøper pc annlegg Logitech Z-680 , går dette ann å koble til tvn ??? hadde et altec lansing før , når jeg koblet det til tvn kom det skurr i tillegg til lyden , vil det komme det med dette settet ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Får det invollene til å riste da ??? :p:mrgreen:

Syns den subben på 188w rms så litt kos ut ja :D

Edit : I had these speakers and found them awesome at first only later to realise an anoying rattling at the back of the subwoofer. I returned the sub and got a new one only to find the same problem. Now I have asked for a refund and found I am going to be charged handling fees about 15% of the original purchase price. MY ADVICE DONT BUY EM!

Lenke til kommentar

Kan trygt anbefalle dette settet. Meget god lyd, særlig på film/spill, og helt grei til musikk. Mye trøkk for pengene. Har selv ikke opplevd det problemet du beskriver, men for å nevne noen negative ting er det en svak susing i høytalerne når volumet er lavt og det er vanskelig å se displayet på kontrollboksen. MEN så lenge du får med Dolby Pro Logic II, DD og DTS dekodere, mange tilkoblingsmuligheter, samt bra trøkk, kan dette lett anbefalles. :-)

Lenke til kommentar

Jeg har kun prøvd det med en DVD. Ringenes herre, jeg måtte ha på max høde for at det skulle være noe åleit lyd :shrug: rommet er på ca. 25-30 kvadrat.

Men med vanlig musikk, og de fleste divx filmer og spill, da, da kan de nesten; få bilder til og falle fra vegganne.

Lenke til kommentar
Her er det ikke noe forskjell på lydnivået på pc'en og dvd'en eller videon for den saks skyld. Må være kabelen eller utgangen på dvd'en din som er lav. Har du prøvd en annnen kabel?

Jeg prøvde først på min DVD på min pc. Det var med de kablanne som følte med.

Jeg har nå denere prøvd på min DVD spiller som er til TV med en COAX kabel.

Var lavt begge gangenne.

Nå har jeg da kunn prøvd denne ene DVD filme, kan hende det er filmen som har skylda??? :shrug:

Det er The Fellowship of the Ring Special Extended DVD Edition. (den med de figuranne og slikt i tileg).

De spiller den på en akseptabel høyde, men de spiller MYE høyere ellers.

Lenke til kommentar

Liker ikke logitech sine høytalere jeg. Grunnet treg bass. Greit nok at den gir greit trøck for pengene ,men jeg vil heller ha bass som er rask og god..

Ville heller ha gått for Altec Lansin 641. Med dobbel 6.5" sub.. Der har du god lyd for pengene.

Lenke til kommentar
Nå har jeg da kunn prøvd denne ene DVD filme, kan hende det er filmen som har skylda???  :shrug:

Det er The Fellowship of the Ring  Special Extended DVD Edition. (den med de figuranne og slikt i tileg).

Har også den DVD'en, så skal prøve seinere idag, uansett kan jo lydsporet på din film være for lavt osv..men prøv med en annen film. Bruker forresten medfølgende coax-kabel til DVD'en. Den optiske inn i pc'en og en phono fra tv/video.

Lenke til kommentar

Når skal folk på dette forumet forstå at høy lyd og kraftig bass ikke har noe med god lyd å gjøre? Får inntrykk av å lese denne tråden at det eneste folk er ute etter er kraftig bass??

Greit nok, Creative og Logitech har til en viss grad begynt å lage produkter med en bedre kvalitet på høyttaler fronten enn før, men kan fremdeles ikke måle seg med ”god” eller i hvert fall ikke ”fin” lyd slik som det kaller her.

Klipsch gir deg bra lyd for pengene, men dessverre har de en del feil på promedia serien etter det jeg har lest her på forumet. Selv har jeg Klipsch som pc høytalere og er storfornøyd med kvaliteten på lyden og har ikke opplevd noe problem.

Lenke til kommentar
Når skal folk på dette forumet forstå at høy lyd og kraftig bass ikke har noe med god lyd å gjøre? Får inntrykk av å lese denne tråden at det eneste folk er ute etter er kraftig bass??

Greit nok, Creative og Logitech har til en viss grad begynt å lage produkter med en bedre kvalitet på høyttaler fronten enn før, men kan fremdeles ikke måle seg med ”god” eller i hvert fall ikke ”fin” lyd slik som det kaller her.

Hmm..Som jeg skrev tidligere så har dette settet GOD LYD i spill og film. Med dette mener jeg at lyden har trøkk og at volumet kan fyres opp slik at du blir engasjert og med i filmen/spillet. Det er vel også strengt tatt det dette settet er bygd for.. Ingen her som har påstått at dette settet har "fin" lyd.

Går heller ikke fram om du har prøvd dette settet... Hvis du har, bør du komme med sammenligninger, prisen og hvorfor han bør vurdere et annet sett til den bruken han har tenkt. :roll:

Lenke til kommentar
Liker ikke logitech sine høytalere jeg. Grunnet treg bass. Greit nok at den gir greit trøck for pengene ,men jeg vil heller ha bass som er rask og god..

Ville heller ha gått for Altec Lansin 641. Med dobbel 6.5" sub.. Der har du god lyd for pengene.

Dette er du helt sikker på ? Var en god del billigere ja , men den subben er på bare 109w rms , og høytalerne på fuckings 32w rms ,dette er jo ingen ting ! logitech z680 har jo 50 w rms høytalere og 188 på subben , hvorfor dasker ikke logitech altec da ???

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...