_X_ Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Hjelp!! Hva skal jeg velge?! Hva blir fineste tror dere? Bilen er grå: "VW Golf 4 - Sølv garge" Panserforlenger: Øyelokk: Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 Ingen av delene. Finest uten. 3 Lenke til kommentar
_X_ Skrevet 27. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2015 Ingen av delene. Finest uten. Ja, jeg kom fram til det samme igår jeg også. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 Forlengeren ser veldig japsete ut og med øyelokk blir den jo trist. Lenke til kommentar
_X_ Skrevet 27. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2015 Forlengeren ser veldig japsete ut og med øyelokk blir den jo trist. Ja. Hadde øyelokk på min forrige bil. Den passet faktisk med det, men når jeg ser på Golf, ødelegger det heller utsende. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 Ville latt vær. Hold den heller mest mulig original og kjøp noen ålreite felger istedenfor Lenke til kommentar
_X_ Skrevet 27. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2015 Ville latt vær. Hold den heller mest mulig original og kjøp noen ålreite felger istedenfor Ja Blir vell det! Fikk meg noen billige 17" dekk med felg for noen dager siden. Sommerdekk da, men blir bra til sommern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå