gorsol Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Dying Light er et solid og underholdende sandkassespill.ANMELDELSE: Dying Light Lenke til kommentar
SoapMacTavish Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Elsker dette spillet. Har fullført det en gang, og har starta på new game pluss nå. Likte DeadIsland og jeg, men på ingen måte så godt som dette spillet. Det er bedre mekanisk. Det er bare å kjøpe for dere som enda er i tvil. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Dette spillet overrasket meg. Likte ikke Dead Island i det hele tatt, men dette var konge synest jeg. Et kjekt spill i en ellers dyster eksklusiv spill periode. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Dette spillet ble desverre ødelagt av den buggen som gjør at alt av skills og items etc. forsvant... Rører ikke denne tittelen før jeg vet at dette er fikset. 1 Lenke til kommentar
Introvertgeek Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Jeg kjøpte Dying Light til fullpris, noe jeg sjeldent gjør. Håpet var en open-world jeg kunne boltre meg litt i. Mildt sagt. Nå, 63 timer /played, er jeg nesten halvveis i hovedhistorien, og koser meg glugg i hjel med å utforske, slåss, gjennomføre alle sidequestene eller bare løpe rundt omkring så fort jeg kan uten å bli spist. Dying Light er lett ett av de beste spillene jeg har spilt på veldig, veldig lenge. Hovedhistorien er forøvrig helt grei, dog savner jeg å kunne velge å ta noen avgjørelser i cutscenes. Men sidequestene føles uansett for meg som en såpass stor del av helheten at eventuelle mangler i hovedhistorien ikke merkes. Mekanikken er helt utmerket og grafikken er virkelig kjempelekker. Musikk, lyd og tale er også mer eller mindre top-notch, og bidrar godt til stemingen. To ting jeg gjerne skulle endret er spawnraten for zombier i et område, som er litt for rask for min smak, og muligens de fire spesialzombiene (bomber, spytter, tank og behemothen). I lag med skriker´n er de litt for mye "Left4Dead"-inspirert, synes jeg. Men når alt kommer til alt - Dying Light anbefales på det sterkeste for action-, sandkasse og/eller zombiefans. (NB: Har ikke prøvd co-op.) Utrolig gøy! Synes jeg. 1 Lenke til kommentar
Introvertgeek Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Dette spillet ble desverre ødelagt av den buggen som gjør at alt av skills og items etc. forsvant... Rører ikke denne tittelen før jeg vet at dette er fikset. Det er fikset :-) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Har jeg fått tilbake alt eller må jeg begynne fra scratch ? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Hadde de fjernet zombies hadde jeg kanskje kjøpt det Lenke til kommentar
gorsol Skrevet 26. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2015 Hadde de fjernet zombies hadde jeg kanskje kjøpt det Det var det jeg tenkte før jeg fikk det også. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Noen som har en formening om dette spillet bør spilles med håndkontroll (på pc) eller mus/tastatur? Lenke til kommentar
probin Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Noen som har en formening om dette spillet bør spilles med håndkontroll (på pc) eller mus/tastatur? funker utrolig bra med mus/tastatur.. tar litt tid å bli kjent med knappene, men etter det, går det smooth. føles bra ut og ikke i vegen Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 (endret) Mye med Dead Island fenget meg såpass at jeg rundet det (singelplayer hele veien) på tross at det var litt "røft i kantene" og hadde en del irriterende sider. En fresjere versjon med parkour høres absolutt interessant ut. Blir interessant å se hvordan Dead Island 2 blir i forhold. Ser ut som om de har lagt seg å en litt mer komisk linje. Endret 26. februar 2015 av Riboflavin' Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Jeg elsket Dead Island spillene, selv om noen av oppdragene var ganske....spesielt designet. Dette spillet er helt nydelig. Har bare spilt rundt 7 timer siden jeg hadde enorme fps problemer istarten som ble fikset med patcher. Kjøp det, du kommer ikke til å angre 1 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Noen som vet hvorfor det tok så lang tid før generelt sett anmeldelser av dette spillet kom ut? Gjelder forøvri ikke bare Gamer.no men de fleste andre spill sider. PC porten av dette spillet har vertfall ikke vært mye å skryte av ytelsesmessig, så har latt det ligge en stund til det blir patchet eller nvidia kommed med oppdaterte drivere. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Noen som vet hvorfor det tok så lang tid før generelt sett anmeldelser av dette spillet kom ut? Gjelder forøvri ikke bare Gamer.no men de fleste andre spill sider. PC porten av dette spillet har vertfall ikke vært mye å skryte av ytelsesmessig, så har latt det ligge en stund til det blir patchet eller nvidia kommed med oppdaterte drivere. Jeg tipper det har tatt tid fordi det aldri har vært noe store forventninger til spillet. Men det kan være andre årsaker også seff. Lenke til kommentar
L00nieX Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 Noen som vet hvorfor det tok så lang tid før generelt sett anmeldelser av dette spillet kom ut? Gjelder forøvri ikke bare Gamer.no men de fleste andre spill sider. PC porten av dette spillet har vertfall ikke vært mye å skryte av ytelsesmessig, så har latt det ligge en stund til det blir patchet eller nvidia kommed med oppdaterte drivere. Det har nok noe å gjøre med at utgivelsesdatoen i Norge var 25 februar. Til tross for at det har vært tilgjenngelig i statene og for digitalt kjøp i ca 1 mnd, er ikke så ofte at vi får spillet så mye senere enn andre mer. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 (endret) Det har nok noe å gjøre med at utgivelsesdatoen i Norge var 25 februar. Til tross for at det har vært tilgjenngelig i statene og for digitalt kjøp i ca 1 mnd, er ikke så ofte at vi får spillet så mye senere enn andre mer. Var det ikke kun den fysiske releasen som ble utsatt til nå da ? Det har vertfall vært tilgjengelig på "norsk" steam siden 28. Januar. edit: leste vist ikke inlegget ditt skikkelig. Synst dog det er merkelig at spill anmeldere venter til en fysisk release før de anmelder ett spill, men det har vel kanskje noe med anmeldelse kopier og slikt som blir sendt ut fra utvikleren. Endret 27. februar 2015 av Evil-Duck 1 Lenke til kommentar
Woodhome Skrevet 28. februar 2015 Del Skrevet 28. februar 2015 Ser dere har skrevet at dette fås til PS3. Men det stemmer vel ikke? Lenke til kommentar
Unusual_SiN Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Bra anmeldelse. Sjekk ut min mening på bloggen min: http://pappanerd.blogspot.no/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå