GroKoDilla Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Survival of the fittest... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Detaljrikt og spennende bilde! -bjarte. 1 Lenke til kommentar
Eline Lyng Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Nok et flott s/h bilde fra dette miljøet. Blir det doku serie? 1 Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Tidlig krøkes skal disse barna. Ser for meg at de får en del utfordringer videre i livet, så da bør en være i god form, både mentalt og fysisk. Flott dokument av en tøff hverdag. Gjør på mange ganger litt vondt og se barn som må slite, istedenfor og gå på skole eller dyrke leken. Barna våre her hjemme vet ikke hvor godt de har det..... Flott du viser oss dette Gro! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Oi sann, får håpe det gikk bra. Fint situasjonsbilde! Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Flott bilde Gro! Både det det forteller om dette barnets liv men også utsnittet. Good job! 1 Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 26. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2015 Takk for mange gode tilbakemeldinger! Glad for å se at bildet mitt rører noe hos dere... Blir nok flere bilder herfra, Eline ;-) Denne gutten var intakt sist jeg så han, men en av kameratene hadde en tommel mindre... Lillebror på fire var også igang med vedhogst, og svingte øksa på en proff tømmermannsvis... Hjertet mitt var langt oppi halsen - men dette var noe de måtte gjøre for å få varme i huset sitt - så det var dét valget... Ja - det hadde nok vært sunt for flere å se en annen virkelighet enn den vi er vant med i Norge. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Ja dette var dramatisk ..siden det er et barn blir det ekstra sterkt! Hilsen Tove 1 Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Oi sann, får håpe det gikk bra. Fint situasjonsbilde! Vennlig hilsen Ragnar Sier noe om hvor beskyttet vi og vårt samfunn har blitt når vi blir bekymret og håper det går bra når en guttunge håndterer ei øks. :-) Synes kanskje denne reaksjonen er mer tankevekkende enn bildet! 1 Lenke til kommentar
J_V Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Fint bilde. Gir litt å tenke på Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 27. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2015 Ja dette var dramatisk ..siden det er et barn blir det ekstra sterkt! Hilsen Tove Sant, Tove! Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 27. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2015 Fint bilde. Gir litt å tenke på Da er målet med bildet oppnådd ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg