Anonym75896532654 Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 (endret) Som tittelen sier, så sliter jeg med mitt hd cam. Det vil av en eller annen grunn ikke funke, den er har kun stått i og vært i samme usb hele tiden. Byttet over til usb 3 men ingen forskjell, har siste driver og har prøvd å bytte tilbake til eldre drivere. Men ingen forskjell. Her kommer det rare, micen funker fortsatt og pcn ser at den er plugget i pcn. Men jeg får ingen bilde ut av den, den kan ikke filme eller ta bilde. Har også prøvd å avinstallere og installere på nytt Logitech HD Pro Webcam C910 Windows cannot start this hardware device because its configuration information (in the registry) is incomplete or damaged. (Code 19) Endret 26. februar 2015 av deaf Lenke til kommentar
Anonym75896532654 Skrevet 26. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2015 Har sett noen løsninger på dette med å slette reg filer, men jeg klarer ikke finne de nevnte reg filene. Noen som har noen forslag til løsning? Lenke til kommentar
Anonym75896532654 Skrevet 28. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2015 Ingen som har noen forslag? er åpen for det meste her nå, får ikke mye informasjon fra google atm. Lenke til kommentar
Anonym75896532654 Skrevet 12. april 2015 Forfatter Del Skrevet 12. april 2015 oh hellige pc-guru, jeg har en oppgave til deg. Jeg trenger hjelp til å søke opp et problem på google, du vil bli belønnet med ære og respekt om du finner problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå