Uerfaren Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Hei! Jeg har likt en jente i rundt 2,5 år nå, hun har skjønt jeg liker henne og vi har skrevet en del sammen på telefonen. Problemet mitt er har alltid vært sjenert rundt de jentene jeg synes er fine osv., så hun har nok ikke fått et særlig godt inntrykk av meg. Jeg tenker derfor at hun aldri ville bli interessert i meg, men jeg har fått vite at hun synes jeg er en bra gutt, og at jeg er kjempe snill og hyggelig. Og det tar jeg jo selvfølgelig som et godt tegn. Greia er at hun jenta har snart bursdag, og jeg har lyst til å gi henne en gave. Jeg følte jeg måtte spørre henne først om det var greit, og det var det, hun syns det ville vært kjempe snilt. Nå sliter jeg bare med å finne noe til henne, hun ville jeg skulle overraske henne, for hun ønsket seg ikke noe spesielt. Så lite kreativ som jeg er så tenkte jeg på å kjøpe et gavekort i en klesbutikk jeg vet hun liker. Er det en grei gave? Og hvor mye er det greit det gavekortet er verdt? Tenkte 400-500 kr. Eventuelt hva annet kan jeg gi? Tips? Hun blir forresten 17 år. Hilsen gutt 16 år Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Gavekort er for upersonlig, blir det samme som å gi henne en 500-lapp.... oppfattes som litt merkelig. Det å kjøpe såpass dyr gave uten å ha gjort stort mer enn å snakke litt på telefon kan nok oppfattes litt merkelig også.... gaven er større enn relasjonen hvis du skjønner. Spør du meg må du starte litt på nytt, du må slutte å spørre om ting er greit og heller bare gjøre dem. Å kjøpe gaver er ingen måte å vinne en jente på, spør om hun vil finne på noe med deg isteden for, kanskje du har med en liten ekstra ting fordi hun har bursdag? Spander tur på kino eller noe annet.... viktig at du viser at du er IKKE bare en venn.... veldig lett for jenter å utnytte den situasjonen du er i nå, du tror hun er så mye bedre enn deg selv og du er totalt underlegen.... dette merkes veldig godt av jentene og er ikke veldig sexy. Du har gjort mye rett, du er en bra fyr og du er snill, men nå er det på tide å overraske litt, vise en ny, selvsikker side av deg selv.... inviter på alene date, bare dere to. Hva dere gjør er ikke så farlig, men å henge og se på tv f.eks er ganske lurt hvis man er redd for klein stillhet f.eks.... for da er det litt naturlig å se på tvn av og til uten at stillheten blir veldig åpenbar. Prøv og vær lett å prate med, ta initiativ til samtale på daten, og viktig: Spøk med henne, ert/mobb henne litt og slikt.... viktig at du viser at du tør erte henne, det gjør underverker for hvor sexy hun oppfatter deg. Anonymous poster hash: c5ead...4e2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Kjøp en dildo eller vibrator Anonymous poster hash: 60f13...240 Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Pikken hadde vært en flott gave. Fra spøk til alvor, lek litt care og hard2get, snakk med andre jenter og glem henne litt, så skal du se at hun plutselig kommer til å bli gal etter oppmerksomheten hun plutselig mistet fra deg. Jenter vil ha det de ikke kan få, utrolig nok Lenke til kommentar
Turtledove Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Nå har du jo spurt om å få gi henne en gave, så da må du nesten det i mine øyer. Jeg tenker at du kanskje kan ta henne med på kino og bowling, f.eks. Opplevelser er de beste gavene, og da får du tatt henne med på en date som bonus. Lenke til kommentar
Uerfaren Skrevet 26. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2015 Takk for svar Tenker nå å kanskje gi henne et armbånd eller smykke og et kort hvor jeg spør henne med på kino helga etter. Holder det med rundt 500 kr for et fint smykke eller armbånd? Jeg regner med jeg ikke får råd til noe av gull, men kanskje sølv? Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 (endret) Takk for svar Tenker nå å kanskje gi henne et armbånd eller smykke og et kort hvor jeg spør henne med på kino helga etter. Holder det med rundt 500 kr for et fint smykke eller armbånd? Jeg regner med jeg ikke får råd til noe av gull, men kanskje sølv? det er litt "too much" spør du meg.... hvor godt kjenner du denne jenta egentlig? hvis du gir henne noe sånt uten å ha en eksisterende relasjon så ytrer du egentlig din "uendelige forelskelse" til henne med en gang og tar all spenningen ut av situasjonen for hennes del..... ta henne heller med på noe dere kan gjøre sammen i gave. Armbånd/smykke er noe du gir henne ETTER dere har blitt kjærester.... ikke gi henne det uten å ha vært på date en eneste gang... det er veldig mye og veldig desperat.... Endret 26. februar 2015 av Henrik2k Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Kjøp noe smått og søtt/morsomt istedenfor å investere i dyre ting og absolutt _ikke_ heft ved et kort med forespørsel om date. Hvis dette er din måte å sørge for at hun "føler" at hun må gå på date med deg etter du har gitt henne en dyr gave så er du allerede på villspor. Legg deg på 100-200 kroner maks, ikke heft noe ved sånn at det fremstår som en betingelse på gaven. Gavekort utgår også. Du kan selvfølgelig prøve deg på å gi en opplevelsesgave alà kino/bowling, men hvis forholdet deres er slik du fremstiller så kan det fort bli kleint hvis hun ikke er interessert, fordi hun ikke har noen "exit" fra det annet enn å takke nei til gaven. Du har likt hun lenge, hun VET at du liker henne og dere bare prater litt på telefon så fremstår dere som venner og det er vel lite sannsynlig at hun ønsker noe mer. Lenke til kommentar
Uerfaren Skrevet 26. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2015 Kjøp noe smått og søtt/morsomt istedenfor å investere i dyre ting og absolutt _ikke_ heft ved et kort med forespørsel om date. Hvis dette er din måte å sørge for at hun "føler" at hun må gå på date med deg etter du har gitt henne en dyr gave så er du allerede på villspor. Legg deg på 100-200 kroner maks, ikke heft noe ved sånn at det fremstår som en betingelse på gaven. Gavekort utgår også. Du kan selvfølgelig prøve deg på å gi en opplevelsesgave alà kino/bowling, men hvis forholdet deres er slik du fremstiller så kan det fort bli kleint hvis hun ikke er interessert, fordi hun ikke har noen "exit" fra det annet enn å takke nei til gaven. Du har likt hun lenge, hun VET at du liker henne og dere bare prater litt på telefon så fremstår dere som venner og det er vel lite sannsynlig at hun ønsker noe mer. Jeg spurte henne med på kino en gang i fjor, det var på en film jeg vet hun ville se. Men hun kunne ikke, de skulle få "besøk". Om det var sant eller ikke vet jeg ikke, men uansett så gikk hun på filmen to dager senere sammen med noen venninner. Akkurat da så tenkte jeg at det var nok, nå hadde hun bestemt seg for at jeg ikke var en type for henne. Så jeg sendte hun en melding for å få det rett ut. Hun beklaget seg veldig og sa hun rett og slett hadde glemt det, men hun ville ikke droppe kontakten. Hun har også nevnt for vennene sine hvor snill og hyggelig hun syns jeg er, til og med nå i det siste. Derfor tenkte jeg hun ikke var helt sikker på om hun likte meg eller ikke, for vi er ikke kjempe godt kjent. Samtidig så vet jeg hun snakker mye med en annen gutt. Jeg tror ihvertfall han er interessert i henne. Og han er halvt-utenlandsk med brunfarge og det er sånn utseende hun liker på gutter. Alt det her gjør meg så usikker, jeg har tenkt på at jeg kan ha havnet i venne-sonen, men det å se henne sammen med en annen gutt hadde gjort meg trist. Jeg vil selvfølgelig bare det beste for hun, men.. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 500 kroner til ei jente du ikke engang er sikker på liker deg engang, galskap! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Kjøp noe smått og søtt/morsomt istedenfor å investere i dyre ting og absolutt _ikke_ heft ved et kort med forespørsel om date. Hvis dette er din måte å sørge for at hun "føler" at hun må gå på date med deg etter du har gitt henne en dyr gave så er du allerede på villspor. Legg deg på 100-200 kroner maks, ikke heft noe ved sånn at det fremstår som en betingelse på gaven. Gavekort utgår også. Du kan selvfølgelig prøve deg på å gi en opplevelsesgave alà kino/bowling, men hvis forholdet deres er slik du fremstiller så kan det fort bli kleint hvis hun ikke er interessert, fordi hun ikke har noen "exit" fra det annet enn å takke nei til gaven. Du har likt hun lenge, hun VET at du liker henne og dere bare prater litt på telefon så fremstår dere som venner og det er vel lite sannsynlig at hun ønsker noe mer. Jeg spurte henne med på kino en gang i fjor, det var på en film jeg vet hun ville se. Men hun kunne ikke, de skulle få "besøk". Om det var sant eller ikke vet jeg ikke, men uansett så gikk hun på filmen to dager senere sammen med noen venninner. Akkurat da så tenkte jeg at det var nok, nå hadde hun bestemt seg for at jeg ikke var en type for henne. Så jeg sendte hun en melding for å få det rett ut. Hun beklaget seg veldig og sa hun rett og slett hadde glemt det, men hun ville ikke droppe kontakten. Hun har også nevnt for vennene sine hvor snill og hyggelig hun syns jeg er, til og med nå i det siste. Derfor tenkte jeg hun ikke var helt sikker på om hun likte meg eller ikke, for vi er ikke kjempe godt kjent. Samtidig så vet jeg hun snakker mye med en annen gutt. Jeg tror ihvertfall han er interessert i henne. Og han er halvt-utenlandsk med brunfarge og det er sånn utseende hun liker på gutter. Alt det her gjør meg så usikker, jeg har tenkt på at jeg kan ha havnet i venne-sonen, men det å se henne sammen med en annen gutt hadde gjort meg trist. Jeg vil selvfølgelig bare det beste for hun, men.. Gå videre, finn en annen, ikke vær en tøffel. Du planlegger å gi en 500kr gave til en person du aldri har hatt en date med engang? Jeg tror ikke du helt ser hvor ufattelig desperat du virker da. Hun vil ha deg på siden mens hun dater andre, enkelt og greit. Enten sitter du her i 2,5 år til og ingenting skjer, eller så går du videre og forhåpentligvis endrer deg litt på hvordan du er med jenter. De vil ha spenningen, typ "liker han virkelig meg?", "hvorfor snakker han med andre", "jeg må vinne han over". Ikke få fanget drøsset i gaver med engang de ser personen. Lenke til kommentar
Uerfaren Skrevet 26. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2015 500 kroner til ei jente du ikke engang er sikker på liker deg engang, galskap! Har droppa det alternative nå altså Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Dropp henne og fokuser på andre, eller i det minstr LAT som og IKKE ta kontakt, bare svar som om du har bedre ting å gjøre, "Hva skjer?" Så svarer du"ikkenoespes" og ikke mer.. så skal du se hun sannsynligvis kommer løpende etter deg hvis hun har litt interesse Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Kvinner pleier som regel å like klær, prøv det, eller smykker og lignende. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 (endret) Jeg tenker derfor at hun aldri ville bli interessert i meg, men jeg har fått vite at hun synes jeg er en bra gutt, og at jeg er kjempe snill og hyggelig. Og det tar jeg jo selvfølgelig som et godt tegn. Det betyr "Vi kommer aldri til å ha sex". Må du gi henne en gave, bør det være noe dere gjør sammen, som å spise et måltid eller bowle, som det ble foreslått. Vil hun ikke, får du akseptere det og gå videre. Endret 26. februar 2015 av Zarac Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 La oss gå gjennom advarselssignalene her: - Hun er "opptatt" når du foreslår kino - Gjennomfører kino med venninner to dager etterpå (hun har ikke glemt at du spurte henne ut, hun vil bare ikke gå med deg) - Hun har tydeligvis noe annet på gang - Hun er veldig eksplisitt på at du er hyggelig og snill - Tar hun noensinne kontakt med deg eller svarer hun bare på dine henvendelser? Her er det bare å melde seg ut. Hun er ikke interessert i deg og eneste grunnen til at hun holder kontakten (dvs svarer deg når du tar kontakt) er nok fordi hun ønsker ikke å være slem mot deg. Hun er overhodet ikke interessert og du klarer ikke å tvinge fram noe her. Gi en bitteliten sak og så avslutt kontakt totalt. Lenke til kommentar
Uerfaren Skrevet 27. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2015 La oss gå gjennom advarselssignalene her: - Hun er "opptatt" når du foreslår kino - Gjennomfører kino med venninner to dager etterpå (hun har ikke glemt at du spurte henne ut, hun vil bare ikke gå med deg) - Hun har tydeligvis noe annet på gang - Hun er veldig eksplisitt på at du er hyggelig og snill - Tar hun noensinne kontakt med deg eller svarer hun bare på dine henvendelser? Her er det bare å melde seg ut. Hun er ikke interessert i deg og eneste grunnen til at hun holder kontakten (dvs svarer deg når du tar kontakt) er nok fordi hun ønsker ikke å være slem mot deg. Hun er overhodet ikke interessert og du klarer ikke å tvinge fram noe her. Gi en bitteliten sak og så avslutt kontakt totalt. Hun sendte meg en melding og fortalte at hun har et lite problem med at hun var i et forhold tidligere, og da endte det med at hun tok gutten i å kline med en venninne av henne. Derfor pleier hun å trekke seg tilbake når hun merker noen liker henne, for hun er så redd for å såre noen eller bli såret selv, siden hun vet selv hvordan det er. Men hun sa at hun prøver å ikke være sånn lenger. Hun fortalte også at hun ikke har følelser for noen andre, og det kom bare ut av det blå. I slutten av meldingen virket det som hun prøvde å si hun ville prøve på nytt igjen. Jeg vet at han hun var sammen med før ikke var særlig snill, han flørtet med masse jenter samtidig osv. Jeg tror hun kan rett og slett være forvirra? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 Jenter liker slemme menn. Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 Jenter vil ha det de ikke kan få. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå