dansun74 Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Har klart å ligge Pc'en oppå en tyggegummi. Deler av tyggegummien satt fast i noen riller under Pc'en. Har prøvd å fjerne det men noe er bare dyttet lenger ned. Det kommer også en lyd innimellom så har sluttet å bruke den. Hva anbefaler dere? At en superamatør som meg åpner og prøver å fikse eller skal jeg levere den inn? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Hvilken modell er det? Burde ikke være noen stor sak å skru av platen på undersiden for så å fjerne tyggegummien. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Bruk nål eller lignende å dytt vipp på tyggegummien. Du bør kanskje fryse laptoppen først, så tygging blir hard. Ta ut batteri først tror jeg, og gi laptoppen god tid til å tine før du slår den på igjen. Så klart, om du ikke kan ta av dekselet da... Lenke til kommentar
dansun74 Skrevet 26. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2015 Hvilken modell er det? Burde ikke være noen stor sak å skru av platen på undersiden for så å fjerne tyggegummien. Det er en Toshiba Satellite sted Lenke til kommentar
dansun74 Skrevet 26. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2015 Bruk nål eller lignende å dytt vipp på tyggegummien. Du bør kanskje fryse laptoppen først, så tygging blir hard. Ta ut batteri først tror jeg, og gi laptoppen god tid til å tine før du slår den på igjen Fryse laptopp? Høres dratisk ut Så klart, om du ikke kan ta av dekselet da... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Ikke frys den ned!!! Da får du kondensproblemer... Lenke til kommentar
dansun74 Skrevet 26. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2015 Ikke frys den ned!!! Da får du kondensproblemer... Nei, kommer nok ikke til å gjøre det :-) Lenke til kommentar
aklla Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Ikke frys den ned!!! Da får du kondensproblemer... Får da vel ikke det om man gir den god tid til å tine før man slår den på. Type 1 dag eller noe sånn Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Ikke frys den ned!!! Da får du kondensproblemer... Får da vel ikke det om man gir den god tid til å tine før man slår den på. Type 1 dag eller noe sånn Greia er at PCen får samme effekt som et kaldt ølglass i skyggen, fuktighet i lufta kondenseres i PCen. Du kan redusere problemet ved å la den tine, innpakket i krympeplast. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Bare skru av bakdekslet, det er en veldig enkel jobb og krever ikke noe særlig mer kunnskaper enn hvordan skrujernet fungerer Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Om du veit hvilken Toshiba Satellite er det en enkel sak å finne bilder og videoer av hvordan man tar den fra hverandre. Lenke til kommentar
dansun74 Skrevet 26. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2015 Om du veit hvilken Toshiba Satellite er det en enkel sak å finne bilder og videoer av hvordan man tar den fra hverandre. det finner jeg nok ut av ;-) Lenke til kommentar
dansun74 Skrevet 26. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2015 Tyggegummi fjernet :-) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå