Calm Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Begynte å røyke fordi noen av vennene mine hadde testet og spurte om jeg ville være med. Var egentlig ikke fordi jeg trodde det var kult eller ikke... Virket bare litt spennende der og da... Har utviklet seg til å bli en veldig dårlig vane for meg... :grine: Skulle ønske at jeg ikke røkte, men jeg orker ikke det stresset som det å slutte kan medføre! Har en del eksamener fremover, og det blir for mye stress jah røyker ikke så mye lengre dah, 5-7 om dagen... er et nivå jeg kan "leve" med en liten stund til i alle fall. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Jeg røyker ikke...er glad jeg slipper å pese med å slutte og greier. Spesielt billig er det vel ikke heller. Lenke til kommentar
cnil Skrevet 4. november 2003 Forfatter Del Skrevet 4. november 2003 Pingler altså. Jeg snuser noen ganger (langt ifra så mye som jeg pleide) og jeg er langt ifra avhengi og jeg skjønner ikke hvordan folk kan klare og bli det.. Greit nok at jeg er avhengi av dette forumet (omtrent) ,men og bli avhengi av noe rusmiddel fatter jeg ikke at noen kan bli.. Var du syk de dagene du fikk høre om røyk på skolen? Selføgelig er det lett å bli avhengig på rusmiddel, som røyk, kroppen trenger nikotinen ettervert. Det er forskjell på mennesker though, noen blir avhengig fort - andre må ha mye av en ting for å kjenne suget... Lenke til kommentar
_mgr_ Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Impulshandlig i ikke-edru tilstand Blir bare til at man fortsetter når stort sett hele omgangskretsen damper... Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Jeg skal aldri begynne/prøve. Gidder ikke kaste bort tid og penger senere i livet. Ser dessuten ingen grunn. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Jeg har aldrig smakt røyk og kommer helt sikkert ikke til å prøve det heller! Kom meg jo gjennom ungsomstiden uten å starte. Det er jo bare tullinger som begynner å røyke når de har passert 20 år... (jeg er 22 år) Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Hvis jeg noen gang føler at det blir nødvendig å ta mitt eget liv kommer jeg til å gjøre det på en billigere og mer effektiv måte enn å begynne å røyke. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Hvis jeg noen gang føler at det blir nødvendig å ta mitt eget liv kommer jeg til å gjøre det på en billigere og mer effektiv måte enn å begynne å røyke. Du puster allerede oksygen så du dør langsomt uansett så stfu og slutt med whininga de Lenke til kommentar
MagE Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 (endret) idiotisk å røyke, det er dyrt, usunt, lukter kvalmt hadde jeg begynt å røyke av en eller aen teit grunn hadde jeg heller gått over til snus (plager ikke alle andre) en dame jeg kjenner har røya sia ho var 18 (ca40 nå) men i en periode tok hun noen piller som hjalp henne og slutte (røyka 1 til dagen) og hun sier at det var noen av dei beste vekene i sitt liv. alt blei så lett og var mye enklere (er 13år og har aldri tatt et drag) Endret 15. november 2003 av MagE Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Hm... Vel, vi stjal så mye rart i alderen rundt 11-12 år. Til slutt måtte jo en pakke sigaretter ende i hendene. Vi røykte 5-10 sigaretter til dagen i en periode og når jeg ble 13 hadde jeg begynt for fullt. Røyking er en merkelig sak. Det er så fælt men fremdeles så godt. Får se om det ikke blir slutting etter hvert da... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Jeg har aldrig smakt røyk og kommer helt sikkert ikke til å prøve det heller! Kom meg jo gjennom ungsomstiden uten å starte. Det er jo bare tullinger som begynner å røyke når de har passert 20 år... (jeg er 22 år) Min personlige mening er vel at det er idiotisk å starte uansett alder. Never done it and are never going to Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 (endret) Jeg har aldrig smakt røyk og kommer helt sikkert ikke til å prøve det heller! Kom meg jo gjennom ungsomstiden uten å starte. Det er jo bare tullinger som begynner å røyke når de har passert 20 år... (jeg er 22 år) Min personlige mening er vel at det er idiotisk å starte uansett alder. Never done it and are never going to Det er selvfølgelig kjekt at man kan feste merkelappen "ikke idiot" på seg selv fordi man har unnlatt å gjøre noe. Ikke trenger man anstrenge seg for det heller. Jeg begynte å røyke da jeg var... *tenker*... 22, tror jeg. Og røykte opptil 20 sig dagen inntil jeg fant ut at det hadde liksom utspilt sin hensikt - som var å gjøre opprør mot (KOMMER UT AV SKAPET NÅ... *grin*) min oppvekst i et kristen samfunn. Bombe. Sluttet for 9 måneder siden, forresten, og har vel røykt kanskje 30 sigaretter siden den tid. Må regne med at man sprekker litt. Endret 15. november 2003 av DrDoogie Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Eksen min "lurte" meg til å begynne å røyke når jeg var 17. Begynte med litt fest-røyking, deretter etter sex (hehe), og det endte vel opp med at jeg til slutt stod for all innkjøp av røyk (utspekulerte damer azz). *grin* Må legges til at de var min egen "dumhet" da. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Eksen min "lurte" meg til å begynne å røyke når jeg var 17. Begynte med litt fest-røyking, deretter etter sex (hehe), og det endte vel opp med at jeg til slutt stod for all innkjøp av røyk (utspekulerte damer azz). *grin* Må legges til at de var min egen "dumhet" da. Du er eid... Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Begynte å røyke når jeg var 14. Nikotin suger Holder på å slutte :nice: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå