Gå til innhold

Keith Richards - i steingodsleire

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

Rocka bidrag fra deg. Tøff "statue" av en legende og flott dokumentert. Kunstneren må ha følt litt satisfaction når han var ferdig......

Lenke til kommentar

Rocka bidrag fra deg. Tøff "statue" av en legende og flott dokumentert. Kunstneren må ha følt litt satisfaction når han var ferdig......

Skrev min kommentar mens du la ut ditt. Dahl har figurer av hele gjengen, men denne av Keith Richards var den som var mest fotogen. Rolling Stones har for øvrig truffet Per Sv, Dahl nettopp pga disse figurene. Takk for at du stakk innom.

Skj

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Venter ikke, og fortjener sikkert ikke skryt for dette bildet.

Dette er mer for å vise hvilke flotte figurer denne kunstneren er i stand til å lage. Kommer du til Røros, er et besøk til hans utstillinger/butikk vel verd et besøk.

Skj

Du skal definitivt ha skryt for at du dokumenterer kunsten/kunstneren. Viktig med slike bilder. Likte det smale formatet, noe som skaper interesse for å se nærmere på bildet. Likte forresten v1 best:-)

Lenke til kommentar

He he....jeg så med en gang hvem det skulle forestille, før jeg så tittelen på bildet :)

Perfekt at Rullesteinguttene blir modellert i Steingodsleire :)

Det eneste jeg ikke likte med modellen, er at han har en Gibson SG, det burde vært en Fender Telecaster :)

Ett veldig artig bilde og fin reklame for kunstneren.

Mvh. Rolf

Det med gitaren la jeg faktisk ikke merke til, du har her helt sikkert rett. Fender Telecaster - legendarisk gitar, og kanskje gjort aller mest kjent av James Burton, den fantastiske gitaristen, blant annet under Elvis sine konserter fra 1970 og ut karrieren til the king.

Skj

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...