Ragnar Skj Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Keith Richards - i steingodsleire Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Rocka bidrag fra deg. Tøff "statue" av en legende og flott dokumentert. Kunstneren må ha følt litt satisfaction når han var ferdig...... Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 26. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2015 Venter ikke, og fortjener sikkert ikke skryt for dette bildet. Dette er mer for å vise hvilke flotte figurer denne kunstneren er i stand til å lage. Kommer du til Røros, er et besøk til hans utstillinger/butikk vel verd et besøk. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 26. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2015 Rocka bidrag fra deg. Tøff "statue" av en legende og flott dokumentert. Kunstneren må ha følt litt satisfaction når han var ferdig...... Skrev min kommentar mens du la ut ditt. Dahl har figurer av hele gjengen, men denne av Keith Richards var den som var mest fotogen. Rolling Stones har for øvrig truffet Per Sv, Dahl nettopp pga disse figurene. Takk for at du stakk innom. Skj Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Venter ikke, og fortjener sikkert ikke skryt for dette bildet. Dette er mer for å vise hvilke flotte figurer denne kunstneren er i stand til å lage. Kommer du til Røros, er et besøk til hans utstillinger/butikk vel verd et besøk. Skj Du skal definitivt ha skryt for at du dokumenterer kunsten/kunstneren. Viktig med slike bilder. Likte det smale formatet, noe som skaper interesse for å se nærmere på bildet. Likte forresten v1 best:-) Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Cool dude! En lang hengslete fyr i et langt smalt foto, det er coolt! Tøft bilde! Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 He he....jeg så med en gang hvem det skulle forestille, før jeg så tittelen på bildet Perfekt at Rullesteinguttene blir modellert i Steingodsleire Det eneste jeg ikke likte med modellen, er at han har en Gibson SG, det burde vært en Fender Telecaster Ett veldig artig bilde og fin reklame for kunstneren. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
aagesp Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Rørosrocker? Fint gjengitt. aagesp Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 26. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2015 Cool dude! En lang hengslete fyr i et langt smalt foto, det er coolt! Tøft bilde! Ja. likheten er slående, takk for kommentar! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 26. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2015 Rørosrocker? Fint gjengitt. aagesp Takk for kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 26. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2015 He he....jeg så med en gang hvem det skulle forestille, før jeg så tittelen på bildet Perfekt at Rullesteinguttene blir modellert i Steingodsleire Det eneste jeg ikke likte med modellen, er at han har en Gibson SG, det burde vært en Fender Telecaster Ett veldig artig bilde og fin reklame for kunstneren. Mvh. Rolf Det med gitaren la jeg faktisk ikke merke til, du har her helt sikkert rett. Fender Telecaster - legendarisk gitar, og kanskje gjort aller mest kjent av James Burton, den fantastiske gitaristen, blant annet under Elvis sine konserter fra 1970 og ut karrieren til the king. Skj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg