HSP Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Oslo 2012 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 ...du må få stoppa henne før hun løper rett i underarmen! Stilg serie du kom med her. Fargerikt og morsomme comboer mellom grafitti og folk, samt fargesamspillet. Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Utrolig bra fanget! Perfekt timing! Får meg til å tenke på vår ignoranse i forhold til volden der ute - og de som lever i den til daglig... For bildets skyld, hadde jeg kanskje ønsket meg en rens av detaljene i høyre bildekant... ;-) 1 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Du finner motivene, du ja! Nok en gang en ypperlig formidling.. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Dette er så gøy det! Virkelig en super serie du har presentert for oss! I lika fole godt! (tjukk L i fole.. fole viktig) 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Det tredje er neimen ikke noe dårligere enn de to andre. Kjempeflott dette. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
HSP Skrevet 26. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2015 ...du må få stoppa henne før hun løper rett i underarmen! Stilg serie du kom med her. Fargerikt og morsomme comboer mellom grafitti og folk, samt fargesamspillet. Utrolig bra fanget! Perfekt timing! Får meg til å tenke på vår ignoranse i forhold til volden der ute - og de som lever i den til daglig... For bildets skyld, hadde jeg kanskje ønsket meg en rens av detaljene i høyre bildekant... ;-) Du finner motivene, du ja! Nok en gang en ypperlig formidling.. Dette er så gøy det! Virkelig en super serie du har presentert for oss! I lika fole godt! (tjukk L i fole.. fole viktig) Det tredje er neimen ikke noe dårligere enn de to andre. Kjempeflott dette. Vennlig hilsen Ragnar Tusen takk! Gro: Jeg ser hva du mener, det hadde blitt renere, men jeg er litt streng med meg selv når det gjelder slikt og legger ikke til eller fjerner ting fra denne typer bilder. Henning Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Synes det er en fin serie som du bør fortsette med. Det trenger selvsagt ikke å være de eneste bildene du tar, men bare noe du kan ha i bakhode når du vandrer gatelangs. Jeg synes hvertfall det er kjekt med sånne "evigvarende" prosjekter. Ser for meg at en slik serie kunne være en fin fotobok eller utstilling når du har samlet inn nok bilder. Synes forøvrig at det ikke gjør noe at det er litt skjevt og inneholder noen forstyrrende elementer. Det hører liksom litt til gatefoto sjangeren, og i dette tilfellet så tar det heller ikke oppmerksomheten fra hovedmotivet. 1 Lenke til kommentar
HSP Skrevet 27. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2015 Synes det er en fin serie som du bør fortsette med. Det trenger selvsagt ikke å være de eneste bildene du tar, men bare noe du kan ha i bakhode når du vandrer gatelangs. Jeg synes hvertfall det er kjekt med sånne "evigvarende" prosjekter. Ser for meg at en slik serie kunne være en fin fotobok eller utstilling når du har samlet inn nok bilder. Synes forøvrig at det ikke gjør noe at det er litt skjevt og inneholder noen forstyrrende elementer. Det hører liksom litt til gatefoto sjangeren, og i dette tilfellet så tar det heller ikke oppmerksomheten fra hovedmotivet. Tusen takk Mikael. Jo, skal nok ha dette prosjektet gående, selv om det kan ta litt tid mellom hver gang jeg finner et passende motiv.. Henning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg