Gå til innhold

Hevertjønna

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fint vinterbilde med hytta perfekt plassert. (litt blå snø her?) V2 i s/h kan minne om bilde fra gamle gode dager.

Vennlig hilsen Ragnar

Hei Ragnar! Jo da snøen er for blå her, helt enig med deg, men syntes motivet ble så bra likevel at jeg ville beholde det. Laget derfor også en sorthvit versjon til dem som syntes det ble for blått. :)

Lenke til kommentar

Tøffe farger. Greit å la snøen være skikkelig blå innimellom og ikke på død og liv tvinge den til å være hvit, med "korrekt" fargebalanse. Liker fargeversjonen best. Flott motiv!

Snill du er Roar! :blush: Det ble for blått, men likte motivet likevel, så da ble det sånn denne gangen. Jeg kunne tatt bildet i RAW format og fiksa det etterpå kanskje, men DER er jeg ikke enda... må gå litt sakte fram. :)

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Fjolls til fjells....der fjolsen er litt blåøyd.....

Flott fjellbilde der jeg velger s/hv (selvfølgelig) Ser ut som et godt gammelt fjellbilde fra turistforeningens album. Synes du har komponert det fint. Fargeversjonen ble i overkant blå for min del, selv om jeg vet at snøen ser slik ut. Men så er jeg ikke glad i hvit snø heller.....

Lenke til kommentar

Flott fjellbilde der jeg velger s/hv (selvfølgelig) Ser ut som et godt gammelt fjellbilde fra turistforeningens album. Synes du har komponert det fint. Fargeversjonen ble i overkant blå for min del, selv om jeg vet at snøen ser slik ut. Men så er jeg ikke glad i hvit snø heller.....

Fjolset er blåøyd, du har helt rett der.. :roll: Takk for at du tittet innom. ...men f...da..hvit snø er nå dekorativt og vakkert!! :p

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Fjolset er blåøyd, du har helt rett der.. :roll: Takk for at du tittet innom. ...men f...da..hvit snø er nå dekorativt og vakkert!! :p

Hvis en bare kunne se på den ok, men når en må trå i den, og med is i tillegg, skal du ha takk...Har kosta meg bevegeligheten og gitt meg metall nok til et skip i skrotten.......noe som gjør at jeg bruker mye mer zoom enn fastoptikk når jeg skal ta bilder. Kommer ikke til alle plasser jeg vil. Litt av grunnen til at det blir mye gatefoto fra meg. Blir nok ikke noe fjellbilder fra meg annet enn de som er tatt på flat mark nedenfra og opp.......

Lenke til kommentar

Ett velkomponert og fint bilde av ett meget fotogent motiv. jeg liker i grunnen begge variantene.

Når du en gang i tiden får deg ett skikkelig redigeringsprogram, så er det enkelt å trekke blåstikket ut av bildet.

Mvh. Rolf

Tusen takk for hyggelige ord Rolf! Ja, en gang i fremtiden blir det vel litt utvikling både på hardware og software her i huset. I mllomtiden får jeg lære meg å fotografere ;)

Lenke til kommentar

Ett velkomponert og fint bilde av ett meget fotogent motiv. jeg liker i grunnen begge variantene.

Når du en gang i tiden får deg ett skikkelig redigeringsprogram, så er det enkelt å trekke blåstikket ut av bildet.

Mvh. Rolf

Tusen takk for hyggelige ord Rolf! Ja, en gang i fremtiden blir det vel litt utvikling både på hardware og software her i huset. I mllomtiden får jeg lære meg å fotografere ;)

Fotografere kan du, det har du bevist gang på gang... :)

Kjøp Lightroom, der kan du justere bildene dine slik du vil...

Mvh Fredrik

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...