earbuds Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 (endret) Hei! Jeg er nyinnflyttet i Bergen, og bor rett ved Grieghallen her i Bergen. Jeg lurte på om noen av dere har noen erfaringer med dagligvarebutikker i nærheten? Utvalg, service og kvalitet settes jo pris på i en butikk Har en Rema som ligger tvers ovenfor Grieghallen, men den er trang, rotete og fæl Endret 26. februar 2015 av earbuds Lenke til kommentar
Zash Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Skal vaere en Bunnpris rett oppe i bakken der, som ikke er saa gale! Den i kjelleren paa Galleriet er ikke saa gale! Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Hei! Jeg er nyinnflyttet i Bergen, og bor rett ved Grieghallen her i Bergen. Jeg lurte på om noen av dere har noen erfaringer med dagligvarebutikker i nærheten? Utvalg, service og kvalitet settes jo pris på i en butikk Har en Rema som ligger tvers ovenfor Grieghallen, men den er trang, rotete og fæl Du har jo masse butikker i nærheten av der du bor. Rema rett over gaten som du alt vet om. Coop ligger 200-300 meter borti gaten. Følg samme gate som rema ligger i vekk fra sentrum. Ved hjørnet av grighallen i lyskrysset så ligge Coop rett opp i bakken. Rimi ligger også i samme gate som Rema, bare motsatt vei. Lurer på om der faktisk er to Rimi butikker i den gaten, en liten og en stor. Ellers har du jo Rema på Exebition, Lerøy mat på Galleriet, Kiwi borte med politistasjonen, Rimi og Meny på bystasjonen, så nok av matbutikker i gangavstand fra deg. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Jeg skulle til å nevne Coop Mega i Strømgaten, men jeg lurer på om den er nedlagt. Finner den i hvert fall ikke på Coops hjemmesider. Kanskje det ble for kostbart å ha vektere stående og lempe ut narkiser hele dagen. Ellers har du jo Rimi Håkonsgaten (dette er samme gate som Nygårdsgaten, den skifter navn) borte ved Fotballpuben. Fin butikk med godt utvalg og høyt under taket. Eventuelt Meny på Bystasjonen. Ellers anbefaler jeg Pollitrus for østblokk-opplevelsen og Eksotisk Torg på Vektertorget hvis du vil ha noe spesielt. Lerøy på Galleriet bør du også besøke, det er Bergens fineste dagligvarebutikk. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå