Joa1 Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Noen som har litt greie på hvordan det er å få seg jobb i IT Bransjen for tiden. Har en Bachelor i IT systemutvikling fra midten av 2000 tallet. 1,5års utvikler erfaring. Er det vanskelig å komme inn i firmane for tiden? Hvor vanlig er det at bedriftene legger til rette for å jobbe delvis remote? Lenke til kommentar
War Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Så hvor oppdatert er du? De som ikke bruker flere timer hver dag på å holde seg oppdatert ender opp som lærere ser jeg mye av. Lenke til kommentar
Joa1 Skrevet 25. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2015 Går litt i java android for tiden, har noen apps på google play. Har ikke programmert i c# eller vb de siste to årene. Mener jeg er rimlig ok på sql. Lenke til kommentar
Joa1 Skrevet 25. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2015 (endret) Hvor mye teller andre bransje erfaringer da, slik som 3d konstruksjon, salg, support? Eller må man ha inngående kjennsakap til maven, node.js, rest.... Endret 26. februar 2015 av Joa1 Lenke til kommentar
xaco Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Kommer vel litt ann på hva slags jobb det, men ja, finne en eller annen jobb burde da ikke være så ille. Bare å sende ut noen søknader og prøve markedet det. Lenke til kommentar
War Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Ny trend i storbyene er at de prioriterer de over 30. Ferdig med studier og flytt dit det er kult og "kommer hjem igjen" /stabilitet. Ser trendene selv om ingen vil si det rett ut. Jeg tenkte på oppdatert som sikkerhet og ny hardware ol. Lenke til kommentar
ARJ Skrevet 28. februar 2015 Del Skrevet 28. februar 2015 Kan godt si det rett ut jeg.. Nettopp begynt å jobbe for en av de "store". Fikk beskjed om at de ønsket voksne seriøse folk over 30.. hører inn i den kategorien jeg.. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 28. februar 2015 Del Skrevet 28. februar 2015 Det er jo fantastisk for meg som er ferdig utdannet innen IT når jeg er 33 Regnet nesten med å ha er lite fortrinn pga. alder og arbeids- og livserfaring. Godt å høre at jeg hadde rett i mine antagelser! Lenke til kommentar
Joa1 Skrevet 1. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2015 Litt synd for de i begynnelsen av 20årene og er nyutdannet. Hvordan stiller bransjen seg til å jobbe delvis remote? Bor på en litt knotete plass på vestlandet med små barn å har ikke så veldig lyst til å være mer en halv månden borte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå