Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Binære Opsjon handel, erfaringer?

Wooho

Anbefalte innlegg

Heisan!

Er det noen som har erfaring med binær opsjons handel? Gjerne noen som har holdt på med dette en stund og kjenner til en megler som er pålitelig? Er en haug av meglere ute som tilbyr binære opsjon handel, men det er mange som ikke er regulert, men også de som er regulerte, men har lest på nettet at folk har opplevd problemer med uttrekk av pengene når de har vunnet stort. Nesten så megleren snur om på flisa og nekter dem å trekke og ber dem legge inn mer penger for å "liksom" tjene enda mer før de kan ta ut pengene.

Det finnes også tilfeller der brukere har blitt lurt inn i "bonus feller" slik at pengene blir låst en periode før en har vunnet X antall ganger etc.

Jeg har vunnet noen handler ved å benytte TradeRush.com men denne megleren er ikke regulert som vil si at pengene kan bli låst, eller nekte uttak av hvilken som helst grunn. De kan også stenge og pakke når som helst uten å gi beskjed.

Er det noen som har godt peiling på hvilken megler en kan satse på? Jeg har sett litt på OptionRally.com og Goptions.com ønsker ikke å registrere meg der fordi da ringer det en analytiker og bare maser om å legge inn penger fordi dette skal være gull og grønne skoger å handle hos akkurat dem bla bla, veldig slitsomt.

Så veldig bra om noen har bra input på dette. :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisan!

Er det noen som har erfaring med binær opsjons handel? Gjerne noen som har holdt på med dette en stund og kjenner til en megler som er pålitelig? Er en haug av meglere ute som tilbyr binære opsjon handel, men det er mange som ikke er regulert, men også de som er regulerte, men har lest på nettet at folk har opplevd problemer med uttrekk av pengene når de har vunnet stort. Nesten så megleren snur om på flisa og nekter dem å trekke og ber dem legge inn mer penger for å "liksom" tjene enda mer før de kan ta ut pengene.

Det finnes også tilfeller der brukere har blitt lurt inn i "bonus feller" slik at pengene blir låst en periode før en har vunnet X antall ganger etc.

Jeg har vunnet noen handler ved å benytte TradeRush.com men denne megleren er ikke regulert som vil si at pengene kan bli låst, eller nekte uttak av hvilken som helst grunn. De kan også stenge og pakke når som helst uten å gi beskjed.

Er det noen som har godt peiling på hvilken megler en kan satse på? Jeg har sett litt på OptionRally.com og Goptions.com ønsker ikke å registrere meg der fordi da ringer det en analytiker og bare maser om å legge inn penger fordi dette skal være gull og grønne skoger å handle hos akkurat dem bla bla, veldig slitsomt.

Så veldig bra om noen har bra input på dette. :-)

uten at jeg skal si noe sikkert, men er ikke dette svindel? Som jeg har forstått dette så er det gambling skjult som investering.

Lenke til kommentar

Svindel kan forekomme i alle sorter. Du kan bli svindlet på finn.no ja stort sett over alt. Man kan ha uflaks og kjøre 100 i en 80 sone og tatt av laser og betale noen ekstra laken. Man vil selvfølgelig ikke bli lurt er ens egen skyld å ha kjørt fort men føle seg snytt ihvertfall at der forsvant noen tusenlapper på rekordtid. Å satse på binære opsjoner er ihverftall bedre enn å tippe lotto fordi sjansen for å bli millionær til lørdag er minimal, men der selvfølgelig, men man går ikke lørdags kvelden og tenker at telefonen ringer eller ei. Mange som har tippa lotto i mange tiår, tenk så mye penger som har gått tapt og fått de minstse fise summene i premie de få gangene man faktisk fikk 4 + 1. Det som er greia med binær opsjons handel er å analysere markedet, se an kursen, bruke software for å se på charts samt trenden, hvilken trend kommer kursen, råvarer og aksjer til å gå innen en vis tidsramme opp eller ned.

Jeg handler f.eks ikke fredager da er markedet såpass ustabilt.

Jeg har brukt litt tid på å sjekke og lese på nettet, stort sett de som skriver svinel er de som har hatt for store forventninger. Oppretter en konto legger inn 500-1000 dollar og fyrer av gårdet uten å sette seg inn i markedet og taper penger. Mange satser penger basert på følelser og tenker wooho jeg skal bli rik og denger på.

Disse binære opjons selskapene lover ikke grønne enger og skoger men en anledning å tjene litt penger. Tenk at du tjener litt hver dag, ca 40 - 60 dollar dagen i en måned det blir litt penger ut av det og i løpet av et år. Når man har kommet inn i gamet og kanskje har en hjelpende hånd i form av signaler, trener på charts ++ og begynner å handle litt større da blir det store penger. Se på dette som en ekstra deltidsjobb der du kjører i din egen tempo når du har tid. Det beste av alt er at du ikke trenger å sitte foran PC`en dagen lang.

Finn en valuta f.eks se trenden, er majoriteten av medlemene og meglere enige at trenden er 59% at EUR/USD vil gå opp og 41% for at den skal gå ned så satser man på 59% trenden at denne vil gå opp. Da setter man inn f.eks 10 dollar for at trenden går opp i løpet av 30 min, da er man 8 dollar rikere. Det betyr ikke at trenden vil gå opp, ingen kan forutse fremtiden og man taper 10 dollar eller det kan gå i en "tie" da får man 10 tilbake. Viktiskgte her er å ikke bli emosjonell og tenke at der var de 10 dollar tapt. Ta en ny runde analyser markedet se trenden ta en pause og begynn på nytt.

Men 59% skjanse som trenden viser er bedre enn 41%. Bruker man en chart til å se trenden og se hvordan valutaen har utviklet seg tidligere har man bra grunnlag for å lykkes.

Jeg har bare hatt suksess med dette, har selvfølgelig tapt litt penger men man går ikke inn i dette med alle sparepengene sine. Jeg har startet med 200 dollar og det har gått bra, og trada forsiktig 5 og 10 dollar. Har forøvring funnet en bra og regulert megler som har fått ros.

Er man veldig usikker om dette er noe for "meg" finnes det demo konto som følger markedet, veldig fin lærekurve å starte der.

Det jeg har spørsmål på er, rundt en del dokumenter som skal sendes til megler selskapet når pengene skal tas ut. Det er krav om følgende:

- VISA kort informasjon (all info om VISA nummer fjernes kun de siset 4 sifrene skal vises). Det samme gjellde for CVC koden på baksiden, denne skjules men underskrift skal være synlig. Ganske bankers denne.

- Gyldig dokument (3 måneder gammel for å verifisere din adresse, kan f.eks være en faktura). Ganske bankers denne.

- ID kort som førerkort f.eks, denne er jeg ikke så veldig sikker på da vi i Norge har ID kort med personnummer. Jeg har blitt forsikret at dette behandles konfedensielt. Men undrer at med litt PhotoShop skills at de siste sifrene smeltes bort bare for å være sikker.

Har noen hatt penge overførelse fra utlandet til Norge og gitt fra seg ID og dette har gått bra?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Bumper denne fordi jeg selv er interresert i å tjene på dette. Minstebeløpet for å komme i gang er 250$, så vi snakker jo om en ganske stor sum om alt er tull. Sida jeg selv vil bruke er TradeRush for det er en av de eneste som tilbyr å tippe på så lave beløper som 1$, og med og da gjøre mange "bets" på oddsen, kan man gjøre det til en "kontrollert" måte å tjene penger på.

Noen som har erfaringer med dette? Hadde vært greit å vite litt mer før jeg blindt går å bruker 2k på en side.. Ellers virker det litt shady at alt som kommer opp på google er betalte annonser på positive anmeldelser  :hmm:

Lenke til kommentar

Har en del erfaring med binary options, det er klart at mangen selskaper vil bare beholde pengene, de vil at man skal sette in mere.  Spør man om om å få de ut blir de hissige i telefonen. Det er enklet å opdage slike firmaer, 

De ringer deg å prøver å selge deg alt mulig.

Det som er et stort problem når man skal vælge riktig selskap er at man blir forvirret av å spørre google hva som er bra. Jeg tror at man må bare erfare det. Binary option har mangen typer strategier man kan jobbe etter 

stochostic er det førtse man lærer. Dette kan man sammenligne som det man lærer i første klasse 1+1 eller abc

Jeg vet ikke hvor mangen strategier som finnest, men det er en del. Men markedene har vært utrolig ustabilt siste halve åre på grunn

av ukraina og iraq palestina. Det vil si at da er det vanskeligere å bruke strategi fordi da er markedene uforutsigbare.

Ja de krever id papirer det er litt dumt. Jeg tror nok det kan være lurt å fjerne cvc koden fra korte og de 4 siste sifrene på kort nummere.

jeg ville ikke brukt photoshop det koster penger gimp er gratis.

Endret av BechB
Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...