Corporal Jenkinson Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Det er serriøst alt for my Man Utd i alle Arsenal tråder. Faen for en plagsom gjeng 6 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Kunne vært verre. Vi kunne vært United-supportere. Da hadde vi ikke engang fått spilt CL. Visste ikke at Arsenal-supportere fikk spille i CL.Var ikke rvp arsenal,supporter da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 (endret) Det er serriøst alt for my Man Utd i alle Arsenal tråder. Faen for en plagsom gjeng De var ganske plagsom i Southampton/tottenham/cp-kamptrådene også, var noen arsenalgutta å. Sånn er det når rivaler ligger under\ spiller dårlig Endret 25. februar 2015 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Kunne vært verre. Vi kunne vært United-supportere. Da hadde vi ikke engang fått spilt CL.Visste ikke at Arsenal-supportere fikk spille i CL.Var ikke rvp arsenal,supporter da? Ja du har rett. Var nok derfor han fikk spille. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Det er serriøst alt for my Man Utd i alle Arsenal tråder. Faen for en plagsom gjeng QQ 1 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Det er serriøst alt for my Man Utd i alle Arsenal tråder. Faen for en plagsom gjeng Syns jeg hadde en helt grei "on topic" dialog som inneholdt kun Arsenal her inne fram til Adrax dro fram Utd. Skyld på egne, i mitt tilfelle (de to siste postene). Kanke snakke for noen av de andre. 5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Gir seg snart? Han har en treårskontrakt og gir seg ikke med det første. Tviler for at dere blir å greie topp 4 i år for å være ærlig. Tre år er da vel ikke lange tiden? Han blir slaktet i studioet til Viasat nå! Og hvordan er det relevant for diskusjonen? Rar ting å plutselig dra fram og om du skulle bry deg så tror ikke jeg heller det! Viasat sitt studio er en vits i seg selv da Lenke til kommentar
Espp Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Viasat sitt studio er en vits i seg selv da Bortimot det verste som fins, men at samtlige slaktet Wenger og Arsenal så jeg ikke komme. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Viasat sitt studio er en vits i seg selv da Bortimot det verste som fins, men at samtlige slaktet Wenger og Arsenal så jeg ikke komme. Fullt fortjent så Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 (endret) Og jeg som valgte å stå over kampen siden jeg var bombesikker på at Arsenal kom til å leke seg fra A til Å. Endret 25. februar 2015 av Emils. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Og jeg som valgte å stå over kampen siden jeg var bombesikker på at Arsenal kom til å leke seg fra A til Å. Du liker ikke god fotball? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Han foretrekker sikkert spennende fotball. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Tror nok det handler mer om at han liker å se arsenal tape, og ikke vinne. Dypere er det neppe. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Om kampen er bra er det egentlig ikke relevant hvem som vinner. Er kampen dårlig er det selvfølgelig bedre at topplaget taper, slik at man ikke har sett en kjedelig kamp og itillegg ikke fått noe ut av den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå