-Lasse Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Den der blir ratt avgjørende...Nå blir det vanskelig. Lenke til kommentar
Kose Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Dette er så flaut. Gruer meg til jobb imorgen allerede. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Dette var litt gøy. Lenke til kommentar
Prodigy8 Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Skammelig opptreden. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Skammelig. Mertesacker er faen meg en vits av en fotballspiller. Koscielny var dårlig han også.... 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Dette var litt gøy. Er ikke bare meg som syntes det altså? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Gøy slutt på kampen. Skal bli veldig tøft i Monaco når man har tre i sekken! Dårlig kamp av Arsenal. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Dette var litt gøy. Er ikke bare meg som syntes det altså? Måten arsenal fikk et snev av håp for å minutter etterpå blir kontret isenk er litt morsomt. Lenke til kommentar
Kose Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Etter at ox greier å tråkke på ballen seff Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Lenge siden jeg har sett noen tape så ekstremt fortjent på hjemmebane. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Lenge siden jeg har sett noen tape så ekstremt fortjent på hjemmebane. Du så ikke United - Soton? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Lenge siden jeg har sett noen tape så ekstremt fortjent på hjemmebane. Du så ikke United - Soton? Nei Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 25. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2015 Kunne vært verre. Vi kunne vært United-supportere. Da hadde vi ikke engang fått spilt CL. 5 Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Skulle ikke dette være en lett trekning for dere? Søtt at United-fans dukker opp når vi taper... Bare lurer, synes å huske litt jubling når dere trakk Monaco? Ja, hva vil du frem til? Monaco var det mest ideelle laget å trekke. At vi er udugelig foran mål, og har en midtstopper som er på nivå med en conference-spiller, gjør ikke saken enklere. Trodde kos+per var det beste midtforsvaret i PL? 1 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Hehe, trøst dere med det! Wenger gir seg snart, kan bli en artig periode for dere også Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Trodde kos+per var det beste midtforsvaret i PL? De var det for to sesonger siden. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 25. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2015 Hehe, trøst dere med det! Wenger gir seg snart, kan bli en artig periode for dere også Gir seg snart? Han har en treårskontrakt og gir seg ikke med det første. Tviler for at dere blir å greie topp 4 i år for å være ærlig. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Gir seg snart? Han har en treårskontrakt og gir seg ikke med det første. Tviler for at dere blir å greie topp 4 i år for å være ærlig. Tre år er da vel ikke lange tiden? Han blir slaktet i studioet til Viasat nå! Og hvordan er det relevant for diskusjonen? Rar ting å plutselig dra fram og om du skulle bry deg så tror ikke jeg heller det! Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Hvis man ryker ut mot Monaco i CL + havner utenfor topp 4, så tror jeg faktisk det skjer noe allerede til sommeren. Da har nok både styre og supportere fått nok. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Kunne vært verre. Vi kunne vært United-supportere. Da hadde vi ikke engang fått spilt CL. Visste ikke at Arsenal-supportere fikk spille i CL. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå