Gå til innhold

Kamptråd: Arsenal - Monaco [CL]

Adrax

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fy faen så ufrotjent"!!

Fortjent i grunn. Monaco forsvarer seg veldig bra. Vi skaper nada. Har en halvsjanse. Monaco har truffet 100% på kampplanen. Da er det fortjent. Som oss mot City.

Vi putter maks 1 mål mot dette forsvaret

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Fy faen så ufrotjent"!!

Fortjent i grunn. Monaco forsvarer seg veldig bra. Vi skaper nada. Har en halvsjanse. Monaco har truffet 100% på kampplanen. Da er det fortjent. Som oss mot City.

Vi putter maks 1 mål mot dette forsvaret

Mot hvilket forsvar? Når vi faktisk prøver så slipper vi igjennom hver gang. Det er vi som er feige, ikke Monaco som er gode. De har vært passe shit i 40 av 42 min.

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

Wow. Den så jeg ikke komme! Ser ikke på kampen engang fordi jeg ikke hadde trodd at Monaco skulle klare å by på noe som helst.

Det har de ikke gjort heller, to be fair. Fullstendig i mot kampens gang. Han kliner til, via en ubrukelig Mertesacker. Ospina kan ikke gjøre noe med den.

Lenke til kommentar

Wow. Den så jeg ikke komme! Ser ikke på kampen engang fordi jeg ikke hadde trodd at Monaco skulle klare å by på noe som helst.

Det har de ikke gjort heller, to be fair. Fullstendig i mot kampens gang. Han kliner til, via en ubrukelig Mertesacker. Ospina kan ikke gjøre noe med den.

Ser sånn ut ja ifølge VGLive, men kampen er definitivt mer interessant nå. Tror uansett at dere går videre hvis dere bare taper med 1 mål.

Lenke til kommentar

Ser sånn ut ja ifølge VGLive, men kampen er definitivt mer interessant nå. Tror uansett at dere går videre hvis dere bare taper med 1 mål.

Da har Monaco bortemål og vi må vinne med 2 mål borte. Det klarer vi ikke mot et så gjerrig lag som Monaco

Lenke til kommentar

Uten tvil at Martin har rett. Igjen mangler dere bare avslutningene.

Arsenal vinner kanskje ikke i dag, men da vinner dere i Monaco. Det er ikke et spørsmål, slik er det bare! Jeg er 100% sikker så lenge Monaco ikke får flere heldige mål i dag.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...