MartinF Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Fy faen så ufrotjent"!! Lenke til kommentar
Espp Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Den så jeg ikke komme! Wow Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Se der ja. Da er CL kjørt for oss. Grusom prestasjon av oss denne omgangen Please... Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Fy faen så feig Mertesacker er. "Kaptein" Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Fy faen så feig Mertesacker er. "Kaptein" Han har vært ubrukelig siden VM. Forventer at han forsvinner i sommer. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 (endret) Fy faen så ufrotjent"!!Fortjent i grunn. Monaco forsvarer seg veldig bra. Vi skaper nada. Har en halvsjanse. Monaco har truffet 100% på kampplanen. Da er det fortjent. Som oss mot City. Vi putter maks 1 mål mot dette forsvaret Endret 25. februar 2015 av Benbjo Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 jasaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 25. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2015 Vi spiller slik vi gjorde i høst. Sløser med sjanser og springer rundt 16-meteren uten å produsere noe. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Welbeck må ut i pausen. Forferdelig svak. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 (endret) Fy faen så ufrotjent"!!Fortjent i grunn. Monaco forsvarer seg veldig bra. Vi skaper nada. Har en halvsjanse. Monaco har truffet 100% på kampplanen. Da er det fortjent. Som oss mot City. Vi putter maks 1 mål mot dette forsvaret Mot hvilket forsvar? Når vi faktisk prøver så slipper vi igjennom hver gang. Det er vi som er feige, ikke Monaco som er gode. De har vært passe shit i 40 av 42 min. Endret 25. februar 2015 av MartinF Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Uflaks for Arsenal der. 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Wow. Den så jeg ikke komme! Ser ikke på kampen engang fordi jeg ikke hadde trodd at Monaco skulle klare å by på noe som helst. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 25. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2015 Blir nok å score iløpet av andreomgangen. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Wow. Den så jeg ikke komme! Ser ikke på kampen engang fordi jeg ikke hadde trodd at Monaco skulle klare å by på noe som helst. Det har de ikke gjort heller, to be fair. Fullstendig i mot kampens gang. Han kliner til, via en ubrukelig Mertesacker. Ospina kan ikke gjøre noe med den. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Wow. Den så jeg ikke komme! Ser ikke på kampen engang fordi jeg ikke hadde trodd at Monaco skulle klare å by på noe som helst. Det har de ikke gjort heller, to be fair. Fullstendig i mot kampens gang. Han kliner til, via en ubrukelig Mertesacker. Ospina kan ikke gjøre noe med den. Ser sånn ut ja ifølge VGLive, men kampen er definitivt mer interessant nå. Tror uansett at dere går videre hvis dere bare taper med 1 mål. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Grusom omgang. Stryk til alle. Angrepet er alt for stillestående. Null bevegelse. Alle står og ser på ballfører. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Wow. Den så jeg ikke komme! Ser ikke på kampen engang fordi jeg ikke hadde trodd at Monaco skulle klare å by på noe som helst. Det har de ikke gjort heller, to be fair. Fullstendig i mot kampens gang. Han kliner til, via en ubrukelig Mertesacker. Ospina kan ikke gjøre noe med den. Ser sånn ut ja ifølge VGLive, men kampen er definitivt mer interessant nå. Tror uansett at dere går videre hvis dere bare taper med 1 mål. Da har Monaco bortemål og vi må vinne med 2 mål borte. Det klarer vi ikke mot et så gjerrig lag som Monaco Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Du får det til å høres ut som kampen er over, Benbjo... En liten tweak og vi putter fem på dette laget. De er vanvittig svake. Problemet er bare at vi er enda svakere akkurat nå. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Monaco forsvarer seg bra, men de byr ikke på noen verdens ting fremover. At de leder er bare flaks, men at Arsenal ikke har scoret derimot er Monacos fortjeneste. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Uten tvil at Martin har rett. Igjen mangler dere bare avslutningene. Arsenal vinner kanskje ikke i dag, men da vinner dere i Monaco. Det er ikke et spørsmål, slik er det bare! Jeg er 100% sikker så lenge Monaco ikke får flere heldige mål i dag. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå