Loffen^ Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 For fire eller fem måneder siden så var prislappen på ca 2300-2400... Noen som vet når en eventuell prisreduksjon kommer? Eller kommer 4790k til å koste 3000+ for en lengre periode framover? Skal gå til innkjøp av denne cpuen før BF Hardline kommer. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Når kroneverdien går opp igjen blir varen billigere igjen. Lav kroneverdi har eneansvaret for denne prisøkningen. 1 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Skal gå til innkjøp av denne cpuen før BF Hardline kommer. Hvorfor? Du vil kun få rundt en 10% bedre ytelse klokk-for-klokk med den nye kontra den du har. Det blir nesten penger i dass. Bruk heller en 400-500 på en ny god kjøler hvis du ikke allerede har det. Og overklokk den du har til cirka 4.5 ghz og mellom 1.25 til 1.30 volt som regel. Da holder den lenge enda. Kjøp heller nytt skjermkort, der er du akterutseilt. F.eks 980 http://www.prisjakt.no/product.php?p=2873567 Lenke til kommentar
Loffen^ Skrevet 25. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2015 @kremt: Glemte å legge til at jeg allerede har kjøpt et nytt socket 1150 HK og et GTX970. Vurderer en 4770k eller i5 4690 også. Får se om noe drastisk skjer med prisen på to-tre uker. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Omtrent bortkastet oppgradering. Leser du ikke benchmarks? Kan si deg det gutt at ingenting skjer med prisen på 2-3 uker. Du skulle heller kjøpt kraftigere skjermkort og større SSD for eksempel. 1 Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 (endret) De flerste av oss håper jo at Norge skal komme seg på fote igjen, og at oljeprisen skal øke betraktelig. Men dønningene av dette vil nok ta lang tid. Ja, i verste fall blir krona liggende lavt i årevis. Som en nasjonal økonomisk krise. Endret 25. februar 2015 av Andrull Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Noen som er forbauset? Det har vært tomt for kake i Europa i åresvis. Det var bare et spørsmål om tid før det ville komme til Norge. 8.000+ som har mistet jobben i Nordsjøen, og det teller ennå .. Dette vil nok vare iallfall ut 2016, men det blir jo så klart bare spekulasjoner fra min side (og jeg har ikke mye peiling på verdensøkonomi). Litt høyere priser på HW er det minste problemet vi har. Og med tanke på at HW har vært enormt rimelig i det siste, så er det egentlig ikke spesielt dyrt nå heller. Lenke til kommentar
War Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Edit, sjekket posten nå, fillern meg lå det ikke en 4790K der fra cdon WTF, bra ikke naboene sjekker postkassa mi Hadde ikke forventet annet en at man måtte hente den ut på posten.. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Dustin sender i postkassa. Er man frekk så ringer man dem og sier "Jeg fikk ikke.." så sender de ny og man har to... 1 Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Seriöst, sänder de i postkassen utan att kunden vet om det? Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 (endret) Ja. En kompis av meg fikk en SSD dumpet i kassa. Det sprutregnet i perioden og han ble forbanna og forlangte en ny. Han fikk ny... I postkassa. Personlig syntes jeg det er OK. Det er billig med brevpost, og man slipper turen til postkontor/post i butikk. Endret 26. februar 2015 av Kyrre S. 1 Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Hadde vært interessant om postmannen/naboer visste verdien til slikt. Notorisk til å stjele kontanter fra brev i alle fall. Ikke at jeg skjønner greia med å sende slikt i posten men... ^^ Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 Det er ganske sikkert snakk om en ren kost/nytte vurdering der de har funnet at de sparer mer penger/tiltrekker flere kunder ved å sende billig enn de taper på at en liten del av varene blir rappet av posten (møkkabedrift!) og at en liten andel av kundene er kjeltringer. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 (endret) Greit nok å sende i postkassa, men er jo greit å få vite det da. Hos komplett sender de varer som fysisk går og har verdi under 1000kr som brev om du ønsker det, men det fine hos komplett er jo att du kan velge selv. Endret 1. mars 2015 av FiveInline Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Det er jo ganske håpløst. Mye avskum som går og roter i folks postkasser om dagene. Så noen som hadde slengt en haug med post i grøfta her for en stund siden, sikkert stjålet fra ei postkasse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå