Femtekolonne Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Har en feide gående med en håndverker. Har gått til forbrukerombudet og de vil ha kopi av sms-samtalen mellom meg og vedkommende. Hvordan får jeg til det? Fikk beskjed om at det bare er å sende kopi av samtalen til min epost og printe ut, men finner ikke noen måte å sende samtalen på epost. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 (endret) Hold inne skjermlås-knappen og volum ned for å ta bilde av det som er på skjermen. Bla ned og gjenta til du har tatt bilde av hele samtalen. Pass på så du overlapper teksten, for eksempel ved å bla slik at siste linjen med tekst som var synlig er på toppen av neste bilde. Endret 25. februar 2015 av Thor. Lenke til kommentar
sogndal94 Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Hei, Det fins ein app for dette i Google Store. - Sogndal94 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 MMS kan sendes til e-post. Tast e-postadressen i stedet for telefonnummeret du vil sende til. Tror det går. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 (endret) Er flere titalls apper som eksportere SMS i Google Play. SMS To Text ser ut til å være rimelig basic, kun lager en tekst fil (.txt eller.csv) av en enkelt sms samtale, kanskje enklere å håndtere om du ikke ønsker sende absolutt alle meldingene dine. Melding kan da sendes som en tekst fil, eventuelt annet dokument og er da enkel og overføre til PC for å enkelt printe ut, eller om du limer innholdet rett i en epost og sender av sted. Endret 25. februar 2015 av esoteric Lenke til kommentar
Femtekolonne Skrevet 2. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2015 Thor. sin metode funket. Takk for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå