steinar88 Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 (endret) Hei, Nå er rett før jeg river av meg håret her . Den pokkers maskinen bytter om språklinja som den vill, setter NO brått er den over på EN igjenn. noen tips?? (Win 7) Takker for alle svar Endret 25. februar 2015 av steinar88 Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Bruker du Engelsk? Hvis ikke er det bare å fjerne, så forsvinner problemet. Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Prøv å slette engelsk tastaturspråk, om det ikke fungerer har du nesten samme problem som meg.Min skifter når jeg går inn i visse program, forstår ikke hvorfor.. Lenke til kommentar
M4R7iNP Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 ALT + SHIFT, evt WIN + MELLOMROM. For å fikse det permanent kan du høyreklikke, Settings (instillinger, egenskaper eller noe i den dur) og sette Norsk som standardspråk. Hjalp det? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Ofte er det enkelte program som av en eller annen grunn tror det skal ha rett til å forandre Windows' inntillinger. Jeg hadde en stund et problem der lyden blei satt til et ekstremt lavt nivå til stadighet. Etter lang tids leiting fant jeg synderen, men det var ikke så lett. Kan være noe lignende. Lenke til kommentar
pijano Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Det er hit du går og endrer, ikke sant? Fungerer ikke det, kan det være at du må ende språket under format i region og språk. 1 Lenke til kommentar
steinar88 Skrevet 16. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2015 Det er hit du går og endrer, ikke sant? Fungerer ikke det, kan det være at du må ende språket under format i region og språk. Hello! TAKK Nei denne var jeg ikke inne å rotet på føre nå . fiks ferdig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå