Gå til innhold

Driver det mot Fascisme i Norge, for øyeblikket?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-7WVSGN

Hadde likt å sett en forklaring på hvorfor du stiller dette spørsmålet, er det noen spesielle fakta som kan bevise at Norge går mot fascisme?

Lenke til kommentar

Hadde likt å sett en forklaring på hvorfor du stiller dette spørsmålet, er det noen spesielle fakta som kan bevise at Norge går mot fascisme?

indikatorer, som for eksempel denne artikkelen : http://www.dagbladet.no/2015/02/24/nyheter/utenriks/bursdag/politi/37891385/

Som sier meg at, i nær framtid kan det også være forbudt å henge opp ballonger som ser livsfarlige ut i Norge.

Endret av FarazTehrani
Lenke til kommentar

indikatorer, som for eksempel denne artikkelen : http://www.dagbladet.no/2015/02/24/nyheter/utenriks/bursdag/politi/37891385/

Som sier meg at, i nær framtid kan det også være forbudt å henge opp ballonger som ser livsfarlige ut i Norge.

Det er sverige

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er sverige

Hva er poenget ditt? Sverige er "Storebroren" til Norge, så hvor mye tror du at det skal til for lignende scenarioer kommer til Norge. Det er bekymringsfult at ballonger blir innkalt til politiet.

Endret av FarazTehrani
Lenke til kommentar
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q

Det er bekymringsfult at ballonger blir innkalt til politiet.

Det er mer bekymringsfullt hvis ballongen nekter å møte opp etter en innkallning spør du meg, så vi får vente å se, ikke sikkert luften kommer til å gå ut av den med det første

Lenke til kommentar

Det er sverige

Hva er poenget ditt?

Poenget mitt er at han spurte etter indikatorer på at Norge går mot fascisme, og du ga han en artikkel om Svensk politi som begrunnelse

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det er sverige

Hva er poenget ditt?

Poenget mitt er at han spurte etter indikatorer på at Norge går mot fascisme, og du ga han en artikkel om Svensk politi som begrunnelse

Hva er det som er så stor forskjell i denne sammenhengen? Tror du virkelig at hvis Sverige blir et fascistisk land, så blir ikke Norge det også, kort tid etter? Jeg burde vel ha hatt detaljer sammenhengende med tittelen, men oh well.

Lenke til kommentar

Moderatormelding

Jeg fjernet 10 innlegg på grunn av off topic og persondiskusjon. Hold diskusjonen på et anstendig nivå. Det er ikke nødvendig å poste hvis man ikke har noe fornuftig å si. Videre brudd på retningslinjene kan medføre andre reaksjoner.

Kommentering av moderering tas på PM.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Tror du virkelig at hvis Sverige blir et fascistisk land, så blir ikke Norge det også, kort tid etter?

Hvorfor tror du at Norge vil ta etter Sverige hvis de blir fascistiske?

Jeg ser det ikke som et valg Norge vil ha i den slags scenario. Lillebror følger Storebror er en av argumentasjonene mine. Men untenom det, jeg tror Norge ville funnet seg tvunget til å gi etter for presset. Nå sier jeg ikke at det vil HELT sikkert skje. Men sjansen for at Norge blir et Fascistisk land i nærmeste fremtid bør bli tatt mer seriøst enn det blir for øyeblikket. Bare se på noen av de bisarre nyhetsartikklene på Dagbladet i disse dager. Jeg ser mange indikatorer som indikerer noe abnormalt.

Lenke til kommentar

Norge har i dag den mest fascistiske justisministeren siden krigen. FrP har i praktisk politikk vist at de står for en sterk stat, i motsetning til tradisjonell liberalisme. Mange har blitt lurt av deres kvasi-liberalistiske utspill. Når deres rette ansikt nå viser seg, rømmer folk fortere enn vi har sett i norsk politikk på veldig lenge. Dagens måling viser at FrP har den laveste oppslutning siden 1997. Men det er ikke mangel på gjennomføring av FrP-politikk som er årsaken. Det er de sakene som FrP har fått gjennomslag for som får folk til å rømme. Derfor er svaret ja på om Norge driver mot fascisme, men det varer ikke lenger enn til neste valg. Om ikke regjeringen faller før.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...