FONIX-Andreas Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Hei alle sammen. Vi har 3 mac`er som vi har musikk på.. Vi ønsker å ha all musikken lagret på samme sted. Har dere noen forslag? Jeg tenkte i første omgang at jeg kunne ha brukt en microtower server og installert freenas på den. Men hvordag skal man da gjøre det med tilkoblinger etc. når vi ikke er på samme nett? Vi kjøper nye filer hver dag, en kjøper noe og en annen noe annet.. Hvordan kan jeg da sette det opp slik at alle tar backup til samme lokasjon for så i samme mappe? Vil vi ikke da få masse duplikater? Mvh Andreas Lenke til kommentar
weebl Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 For å koble opp mot denne når enkelte av dere ikke er på det lokale nettverket hvor serveren står så kan dere enkelt å greit sette opp vpn slik at man i praksis er medlem av lokalnettet å har tilgang til filene utenfor hjemmet. Mange NAS bokser og antagelig vis Apple sine egne timemachines støtter også dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå