anaconda Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Jeg skal få installert drivstoffdrevet kupevarmer til bilen min. Nå lurer jeg på om jeg skal ha med fjernkontroll eller mobilapp til denne. Jeg parkerer på felles parkering og har ikke fri sikt til bilen. I følge Eberspärcher som leverer dette utstyret har fjernkontrollen en rekkevidde på ca 1 km med noenlunde fri sikt. Jeg må kanskje parkere noen hundre meter fra boligen, så det er ikke sikkert fjernkontrollen vil fungere da. Jeg også få mobilstyring som koster litt mer. Er det noen her som har slikt utstyr, og er det verdt den ekstra kostnaden for fjernkontroll eller mobilstyring? Lenke til kommentar
Zash Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Er jo en liten vurdering du maa ta selv og da! Velger du bare fjernkontroll, og den ikke virker, hva er da muligheten din? Hadde nok valgt mobilstyring, spesielt siden den bare koster litt mer. Gir deg mer frihet enn aa tenke paa fjernkontrollen ogsaa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå