JS Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Warcraft 3 kan jeg spille i 20min så quiter det og Max Payne 2 får jeg spilt kanskje 2 min og så quiter det å... HVORFOR ???? Har oppdatert skjermkort drivern, men hjalp ikke noe... har fortsatt problemer med RainbowSix 3 - Ravenshield, der får jeg hvertfall en feilmelding.. har spørt om hjelp om det før, men har ikke fått noe hjelp! Noen som vet hva som er galt ? Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 hva mener du med at spillet quiter? Låser maskinen seg? Blir du kastet ut til skrivebordet eller restarter maskinen? Si litt om maskinvaren, drivere, OS etc Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Hvis maskine låser seg kan det ha noe med ramen å gjøre. Napp ut ramen og sett den tilbake, hvis du har to brikker kan du prøve å bytte plass. Høres merkelig ut, men det funka for meg. Lenke til kommentar
Mith Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Høres ut som rammen ja. Spessielt hvis du blir kastet ut til desktopen uten noen feilmellinger. Nappe ut ramen å sette den i på nytt kan hjelpe en stund, men ikke i det lange løp forde kontakt punktene på ramen blir slitt (gull kanten nedrest på rambrikka) og da kommer det til å danne seg et tynt lag der (det irer), noe som hindrer kontakt mellom ram og hovedkort. Du kan ta ut å inn ram 10-15 ganger før den begynner å slites. Får du bluescreen med txten "Begining dump of physical memory" (i xp) da er det rammen. Prøv å bytt med en venn, eller kjøp ny. Lenke til kommentar
JS Skrevet 4. november 2003 Forfatter Del Skrevet 4. november 2003 "quiter" vil si at det bare hopper ut til skrivebordet sånn som det gjør ved manuell quit.... Abit kd7-e AMD XP2200 1800mhz Geforce 3 Ti200 lydkortet er intregrert i hk Lenke til kommentar
Deidei Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Kan være noe med lyddriverne eller Direct x også, prøv med det før du kjøper ny ram Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå