Taraham Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Hei! Jeg har et lite problem her. Jo, altså. Når jeg er inne på popcorntime (filmside) og vil se amerikanse serier eller filmer, så får jeg ikke norsk undertekst. Det finnes bare ikke. Så spørsmålet var om noen visste om det gikk an å laste ned ett eller annet, for å få det til å fungere? Jeg er ikke akuratt den beste i engelsk, så jeg sliter litt. Men jeg trenger veldig hjelp Tusen takk Lenke til kommentar
Zash Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Da er det en kjempemulighet til aa bli bedre i engelsk! Ta gjerne paa engelse undertekster i tillegg! Lurer paa om du kan velge "Custom" i menyen du velger undertekster, og der kan du sikkert definere en egen fil med norske undertekster. Er dessverre paa jobb, saa faar ikke sjekket dette noe naermere! Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Ikke hørt om denne siden før, men ut i fra det jeg leser her virker det å være en side some streamer piratkopiert materiale. Ikke overraskende at de ikke gidder å legge ved norske undertekster (i den grad det i det hele tatt eksisterer). Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Evt ta dansk undertekst.... Ganske nærme norsk Lenke til kommentar
Taraham Skrevet 26. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2015 Evt ta dansk undertekst.... Ganske nærme norsk Kunne gått.. Men jeg tror ikke de har det heller, desverre. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Da er det en kjempemulighet til aa bli bedre i engelsk! Ta gjerne paa engelse undertekster i tillegg! Lurer paa om du kan velge "Custom" i menyen du velger undertekster, og der kan du sikkert definere en egen fil med norske undertekster. Er dessverre paa jobb, saa faar ikke sjekket dette noe naermere! Sjekket nå, du kan velge custom ja. Jeg prøvde ikke å legge til egen subs fil, men regner med det er veldig enkelt. Kom i hvert fall opp utforsker når jeg trykte på custom. Da trenger du bare å laste ned egen norsk subs fil og legge den til selv. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Dansk funker på Vikings som jeg ser om dagen iallefall.. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Evt ta dansk undertekst.... Ganske nærme norsk Kunne gått.. Men jeg tror ikke de har det heller, desverre. De har hatt dansk undertekst på alle filmene jeg har sett i hvert fall Lenke til kommentar
KimL Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Klikk på pilen ved 'Watch Now' åpne i VLC. Derifra kan du legge til subtitle selv, det finnes flere web sider som du kan laste ned fra. Lenke til kommentar
Emma Fjeld Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Klikk på pilen ved 'Watch Now' åpne i VLC. Derifra kan du legge til subtitle selv, det finnes flere web sider som du kan laste ned fra. Hvor kan jeg laste ned norsk sub fil så jeg får norsk tekster på popcorn time? Lenke til kommentar
Emma Fjeld Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Hvor få tak i norsk sub fil, så jeg får norsk tekst på popcorn time under filmer osv? Lenke til kommentar
DesiBoy Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 Hvor få tak i norsk sub fil, så jeg får norsk tekst på popcorn time under filmer osv? Du finner det på subtitleseeker.com og/eller subscene.com Lenke til kommentar
Emma Fjeld Skrevet 18. juli 2015 Del Skrevet 18. juli 2015 Jeg skjønner ikke jeg :-D Liksom det er jo filmer på de sidene, jeg får jo ikke norsk fil eller hva det er jeg trenger for å få norsk tekst på filmene på popcorn time Hvor få tak i norsk sub fil, så jeg får norsk tekst på popcorn time under filmer osv? Du finner det på subtitleseeker.com og/eller subscene.com Lenke til kommentar
Emma Fjeld Skrevet 23. juli 2015 Del Skrevet 23. juli 2015 ?? Hvor få tak i norsk sub fil, så jeg får norsk tekst på popcorn time under filmer osv? Du finner det på subtitleseeker.com og/eller subscene.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå