bellina Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Hvem av yrkene vil dere anbefale og hvorfor ? Lenke til kommentar
bellina Skrevet 1. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2015 Ingen som har tanker rundt dette ? Lenke til kommentar
Mephisto- Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Tror du må spørre litt mer spesifikt Det er jo veldig stor forskjell på de to yrkene Lenke til kommentar
bellina Skrevet 1. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2015 Tror du må spørre litt mer spesifikt Det er jo veldig stor forskjell på de to yrkene Jeg ønsker å jobbe med barn og ungdom. Er redd man føler man ikke strekker til i barnevernet og at man tydeligere kan se at man hjelper barn som lærer. Ønsker å bygge på med spesialpedagogikk slik at jeg kan hjelpe de som trenger det litt ekstra. Er det stor forskjell på lønn i disse to yrkene ? Lurer veldig på hvordan lærer utdanningen er..om det er et veldig tøft studie.. Lenke til kommentar
Mephisto- Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Jeg tenker litt sånn, hvis du ønsker å hjelpe barn og ungdom, så er barnevernet der hvor du hjelper de som har mest behov for hjelp. Hvis du ønsker å jobbe mye med barn og ungdom så er jo lærer mye mer "hands on" enn barneverntjenesten (hvis du ikke jobber på institusjon). Tror lønna er ganske likt, kanskje barneverntjenesten har litt høyere (Spekulerer nå). Tror også begge utdanningene er like "tøff". Lenke til kommentar
bellina Skrevet 2. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2015 Jeg tenker litt sånn, hvis du ønsker å hjelpe barn og ungdom, så er barnevernet der hvor du hjelper de som har mest behov for hjelp. Hvis du ønsker å jobbe mye med barn og ungdom så er jo lærer mye mer "hands on" enn barneverntjenesten (hvis du ikke jobber på institusjon). Tror lønna er ganske likt, kanskje barneverntjenesten har litt høyere (Spekulerer nå). Tror også begge utdanningene er like "tøff". Tusen takk for svar ! noen andre som er enten lærer eller barnevernspedagog som har noen tanker om dette ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå