Thore250 Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Hei, jeg har en honda crf250r 2008 modell som jeg har et problem med. Problemet er at alt gir olja kommer over til motor olja, skjønner ikke hva dette kan være. Jeg skar veiva på den så den har vært splittet en gang for å få i ny men dette var fagfolk som jor på verksted. Jeg så at det manglet noe som heter crankcase breather tube og bestilte det på ebay og satt på den, men det hjalp ikke. Noen som har peiling eller hatt same problemet selv som kan hjelpe meg Takk for svar! Mvh Thore Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Sjekket at alle simringer er intakte? Lenke til kommentar
Thore250 Skrevet 26. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2015 Sjekket at alle simringer er intakte? Det har jeg Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 (endret) Er det ikke noen innvendige simringer/tetteringer også som kan gjøre at det lekerolje fra gearkasse til motor? Prøv å søk på forumet til thumpertalk.com eventuelt prøv å spør der. Endret 26. februar 2015 av Freestyle199 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå